czwartek, 25 czerwca 2015

Moją największą pasją jest od 26-27 lat trening siłowy ( siłownia ) .Nie umiem bez tego żyć (dosłownie ) . Jak miałem lat 20 chciałem mieć dobrą sylwetkę ale .. teraz mój trening to nie tylko "dobra " sylwetka ale i zdrowie .Wiem jedno ,trenować będę dopóki zdrowie pozwoli . Często wybieram się na górskie wycieczki , spacery po lesie to ma Moc ! ale.. wyciągam z tego korzyści ,nie tylko wizualne ale zdrowie . Ruch to zdrowie to nie banał .Wiecie o moich dwóch pasjach ,jeszcze wędkarstwo -super sprawa .Noc ,przyroda ja. Oczywiście muszę wspomnieć o mojej następnej pasji -Moda . Naprawdę nie wiedziałem ,że jeszcze w moim życiu coś Nowego mnie zachwyci -a jednak .Zrobiło się bardziej Kolorowo i chyba o to chodzi w życiu .

2 komentarze:

  1. Ja od dzisiaj znowu zaczęłam chodzić z kijami.. Rozleniwiłam się na wiosnę;)
    Od razu poczułam się lepiej!
    Fajny, luzacki zestaw.
    Przejrzałam kilka wcześniejszych wpisów i przyznam szczerze, że przypadły mi do gustu Twoje stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć - Bardzo dobra decyzja ( kijki ) powiem Ci szczerze , że ja muszę ale.. potem jaki mam humor . Zresztą sama wiesz najlepiej . Dziękuję za pozytywną opinię co do stylizacji . Tak naprawdę to ja się uczę ( takie eksperymenty ) jeśli udane ? tym bardziej się cieszę . Facet po 40 musi uważać bo łatwo w stylizacjach "popłynąć " nie w tą stronę .Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń