poniedziałek, 27 lipca 2015

Fotki z dziś - Odzież firmy Pako Jeans http://www.pakojeans.pl/  Biżuteria firmy Manoki http://www.manoki.pl/

środa, 22 lipca 2015

Stylizacja Graffiti +tunel

poniedziałek, 20 lipca 2015

Cześć ,dziś wracając do domu ,zobaczyłem na wystawie sklepu trampki w mocno czerwonym kolorze .  Przykuły moją uwagę ale ,  pierwsza myśl  czy taki kolor w moim wieku pasuje . Zdecydowałem ,że warto spróbować !

środa, 15 lipca 2015

Dziś do stylizacji dodałem bransoletkę Firmy Manoki  http://www.manoki.pl/  .Biżuteria jest bardzo nowoczesna ,pełna prostoty i elegancji . Jej unikalny wzór bardzo mi się podoba ,jest wygodna w noszeniu i łatwo się zapina co sprawia komfort i oszczędza nerwów . Bransoletka wykonana jest z kauczuku i stali szlachetnej .https://www.facebook.com/manoki.net?fref=ts    http://jamesbutton.com/
Dziś stylizacja w drugiej koszuli http://jamesbutton.com/ James Button .

sobota, 11 lipca 2015

http://www.pakojeans.pl
http://jamesbutton.com/

Witam Was .Cieszę się ,że odwiedzacie mój blog . Co jakiś czas będę się starał przedstawić i opisać jak mi się nosi ciuszki ,które prezentuję na fotkach . Dziś jestem w koszuli firmy JAMES BUTTON -czarna .Koszulę otrzymałem w środę ,przesyłka fajnie zapakowana . Pierwszy raz mam koszulę ,która posiada kołnierzyk typu Cutaway . Ja ze względu na pogodę zrezygnowałem z krawatu ,który do tego typu kołnierzyka wygląda bardziej elegancko niż do klasycznego .Koszula na plecach ma rozcięty  karczek -czyli dodatkowy szew wzdłuż linii kręgosłupa , dzięki któremu lepiej dopasowuje się do sylwetki i nie odstaje na ramionach . Dowiedziałem się ,że guziki wytworzone są z wysokojakościowych żywic z dodatkiem masy perłowej a ponieważ są kontrastowe do czarnej koszuli ,rzucają się w oczy i dodają elegancji . Dla mnie dużym komfortem są zaszewki na plecach ,które sprawiły ,że po włożeniu koszuli w spodnie sama dopasowała się do ciała i nie powstały , nieciekawe fałdy . Polecam Wszystkim ze względu na bardzo dobrą jakość materiału oraz fason .Posiadam jeszcze jedną koszulę James Button ,w fajnych kolorach - którą wkrótce zaprezentuję -ZAPRASZAM    http://jamesbutton.com/   https://www.facebook.com/jamesbuttonshirts

wtorek, 7 lipca 2015

Stylizacja z męską torbą . Według mnie bardzo przydatna , chowamy portfel ,dokumenty ,wodę . Często zauważam Facetów noszących portfel w  kieszeni  - błąd ! Raz nie ciekawie to wygląda -dwa portfel się "deformuje" Stylowa Męska torba to świetne rozwiązanie . Polecam Koszulka + Torba z Firmy PAKO JEANS http://www.pakojeans.pl/  http://www.pakojeans.pl/pl/torba-11-czarna-244.p.html

poniedziałek, 6 lipca 2015

Powrót z wycieczki ( przez las ) więc pomimo upałów długie spodnie ( kleszczy wszędzie mnóstwo ) . Nakrycia głowy na przemian . Rewelacyjne dopełnienie stylizacji . Aha funkcjonalna saszetka na telefon ,dokumenty ,klucze - fajna sprawa . Cała stylizacja z PAKO JEANS  - (prócz butów ) http://www.pakojeans.pl/