piątek, 18 września 2015

Wrzucam zdjęcia z mojej rocznej przemiany . Pierwsze dwa zdjęcia są może 2,3 miesiące przed chęcią założenia Bloga i strony ( fan page ) . Na tamten czas byłem już po 40 stce i nie bardzo interesowała mnie "moda " ! Na nowości patrzyłem sceptycznie i czasem nawet komentowałem ! W pewnym momencie pomyślałem ( do końca nie pamiętam dlaczego ) że spróbuję się z nowościami ! Nie chce wciąż krytycznie odnosić się  do  czegoś czego nie wypróbowałem .Dziś jak patrzę na dwie pierwsze fotki sam nie mogę uwierzyć jak ja się "nosiłem" dziwne ! Co mam z tego? zadaję sobie pytanie ? Na pewno dużo lepiej wyglądam ( i nie zgodzę się z powiedzeniem ,że nie szata zdobi człowieka !) mam wiele radości z mojej nowej pasji ! Może inaczej -żyję tym . Nigdy nie przepuszczałem ,że znajdę ( w swoim  wieku ) coś nowego -a jednak . Chyba zgodzę się z tym - wiek nie jest granicą a jeśli ktoś tak myśli ( jak ja wcześniej ) to błąd ! Idę dalej w to a co ?!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz