czwartek, 12 stycznia 2017

Kilka słów "wywiad" dla Denley News !


Orginalny link poniżej, tekst napisany przez dziennikarza, dla Denley News - dziękuję za miłą rozmowę. http://news.denley.pl/sebastian-wyszynski-czyli-men40-ja-modzie-prostu-sie-zakochalem/


Gdyby ktoś trzy lata temu powiedział mi, że stanę się modowym blogerem, to uznałbym go za… wariata – uśmiecha się Sebastian Wyszyński. 44-latek, który na każdym kroku udowadnia, że świat mody jest dla każdego.

Sebastian Wyszyński w tym roku skończy 44 lata. Na co dzień mieszka w Szczawnie Zdrój, nieopodal Wałbrzycha. Jest wyjątkową postacią. Bo jak inaczej nazwać faceta w kwiecie wieku, który bez ogródek przyznaje, że dwa lata temu zakochał się w… modzie.

– To prawda. Gdyby ktoś mi jeszcze trzy lata temu powiedział, że tak będzie, uznałbym go za wariata – stwierdza z uśmiechem popularny bloger modowy, publikujący pod pseudonimem Men40+.

Pewnego dnia porzuciłem wszystkie stare przekonania. Zmieniłem styl, zacząłem ubierać nowe, modne rzeczy

Na pytanie: skąd wzięła się ta dość niecodzienna jak na 40-latka pasja, zamyśla się na chwilę. A potem z rozbrajającą szczerością odpowiada: – Nie pamiętam… Pewnego dnia porzuciłem wszystkie stare przekonania. Zmieniłem styl, zacząłem ubierać nowe, modne rzeczy. Robiłem to systematycznie. I moda po prostu mnie wciągnęła bez reszty.

Pan Sebastian zdaje sobie sprawę, że w pewien sposób jest wyjątkowy. Ale też ma świadomość, że swoją działalnością przyciąga innych dojrzałych facetów.

– Bardzo lubię blogować. Często dostaję informacje, że mężczyźni w moim wieku próbują wzorować się na mnie. Mało tego… Piszą do mnie żony, które namawiają swoich ukochanych do zmian – uśmiecha się.

Sporo osób w moim wieku pozostało w tyle, jeśli chodzi o modę. Gdzieś w latach 90. Chcę udowodnić, że może być inaczej

W świecie mody Sebastian Wyszyński działa od dwóch lat. – I to jest najlepsza sprawa, jaka mogła mnie spotkać. Sporo osób w moim wieku pozostało w tyle, jeśli chodzi o modę. Gdzieś w latach 90. Chcę udowodnić, że może być inaczej. Kocham to… Uwielbiam na bieżąco śledzić chociażby polskich projektantów – twierdzi z łatwo wyczuwalnym zaangażowaniem w głosie.

Oprócz mody 44-latek dba także o odpowiednią sylwetkę. Wiadomo, w świecie modelingu odpowiednia sylwetka to rzecz nieodzowna. I z tym jednak nie ma większego problemu.

– Sport to moja druga pasja. W przeszłości zdobyłem tytuł wicemistrza Polski w armwrestlingu. Każdemu mężczyźnie w moim wieku powtarzam: nasze życie może być naprawdę fajne i ciekawe – przekonuje.

4 komentarze:

  1. Przemiły wywiad ."GRATULUJĘ " Z pytań i odpowiedzi można dostrzeć ,że jesteś po prostu zwykłym mężczyzną mającym swoje zasady.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Tera, dziękuję. "Zwykłość" w dzisiejszym świecie"koloryzacji"siebie, ma wartość, więc tym bardziej jest mi miło. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiem cytatem "Nic, co ludzie mówią, mnie nie zatrzyma. Muszę robić to dla siebie." Więc rób to co robisz i w to co wierzysz .Pozdrawiam tera.

      Usuń
    2. Jasne Tera, od rozpoczęcia mojej przygody z blogowaniem, te słowa ( podobne) mnie niosą. Na razie. Dzięki bardzo.

      Usuń