niedziela, 6 sierpnia 2017

Znani polscy projektanci mody-Jarosław Ewert. 



Moda polska obecnie ma się dobrze. Zaczynamy "nosić" się modnie.... 
Swój ogromny wkład w modę, wnoszą polscy projektanci. Swoją pasją i fantazją potrafią, tworzyć cuda . Jednym z takich ludzi na pewno jest Jarosław Ewert. 
Pisze o sobie - "Jestem pasjonatem mody" a to, pierwsza i najważniejsza cecha, dobrego projektanta. 
Jest absolwentem Wydziału Technologii Materiałów i Wzornictwa Tekstyliów Politechniki Łódzkiej. Uczestniczył w wielu ważnych konkursach, zdobywając w nich, liczne nagrody i wyróżnienia.  Fashion Week Poland - to miejsce w którym, wielokrotnie projektant prezentował swoje kolekcje. Tworzy odzież dla kobiet jak i mężczyzn.
Chcę Wam przedstawić kilka stylizacji, które według mnie są bardzo dobre. 
Na tegorocznej gali Miss Polonia Województwa Łódzkiego, finałowa piątka zaprezentowała się w sukniach zaprojektowanych przez Jarosława Ewerta. 

Kilka słów ode mnie, odnośnie projektanta i jego twórczości. 
Oglądając jego wypowiedzi na you tube, wydaje się spokojnym miłym facetem. W słowach słychać/widać ogromną pasję. Jarosław Ewert wie czego chce, przekuwa swoją wizję/wyobraźnię w świetne kolekcje. 
Jako bloger modowy szukam nowych inspiracji..... Na pewno za jakiś czas stworzę stylizację z kolekcji tego projektanta. W swoich kolekcjach, ma odzież, która bardzo mi się podoba i już czuję ten klimat/styl - nosząc taką odzież. Bacznie przyglądam się działalności i nowym pomysłom Pana Jarka. 



5 komentarzy:

  1. tak jest potencjał , rewelacyjne projekty idź w tę stronę Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Marta. Jasne ..... Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma naprawdę świetne kolekcje damskie jak i męskie.Troche słabo znany .

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Sebastian.Coś co zachwyca i inspiruje.To motywuje do działania.Pozdrawiam serdecznie Tera

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałaś wywiad dla JegoSzafa.pl "Wywiad z blogerm Modowym Men40+" https://www.jegoszafa.pl/page/wywiad-z-blogerem-modowym. Była tam poruszona kwestia... jaki projektant, odzież, nowe trendy w modzie męskiej mnie zachwyciły. Podałem na tamten czas ( wywiad był przeprowadzony, kilka miesięcy przed publikacją ), że podobają mi się bardzo projekty Roberta Kupisza, ale to było na wtedy. Dziś mogę "powiedzieć", że Jarosław Ewert, ma równie dobre kolekcje a nawet i lepsze. Jestem miłośnikiem mody, więc wszystko co piszę na dziś, "mówią" moje oczy/serce .

    OdpowiedzUsuń