sobota, 3 marca 2018

Moda męska- Męski blog modowy.

Jeśli szukasz modowych inspiracji- modnej stylizacji/looku na czasie- to jest właśnie, miejsce dla Ciebie! 

Uwielbiasz modę, nowości modowe to twoja pasja. Polscy projektanci, potrafią zaskoczyć. 
Spójrz na te stylizacje.









Zawsze modna, kultowa ramoneska- czyli look z pazurem.. z mega modnymi dodatkami pasek, bransoleta. 




 




Lubisz sport i wszystko co z nim związane. Mam również tu coś dla Ciebie. Modne stylizacje oraz kilka wskazówek jak dbać o siebie- trening, dieta ....





Klasyka, można i tak.. Elegancja w męskim wydaniu- proszę.








Może casual z tym "czymś"- to jest to co uwielbiasz najbardziej.








Jesteś nowoczesnym modnym, mężczyzną- uwielbiasz zegarki.. jako dodatek do stylizacji.




Kochasz luz, czujesz się w nim jak ryba w wodzie. Nic cię nie zatrzyma, opinię ludzi masz gdzieś, to proponuję taki look. 







Nie ważne ile masz lat. Mężczyzna w każdym wieku powinien o siebie dbać, poprzez modną stylizację- dodatki, sport- zdrową wysportowaną sylwetkę.





Znajdziesz tu również, dużo innych tematów. Jednym z nich jest, tak ważny, los zwierząt ze schroniska. Poczytaj może i ty coś dla nich zrobisz?





Moda, uroda, jak oczarować kobietę, jak zwiększyć swoją atrakcyjność i wiele innych spraw, które na pewno cię zainteresują.

SZUKASZ INSPIRACJI, POMYSŁÓW.... TO JEST WŁAŚNIE MIEJSCE DLA CIEBIE- ZAPRASZAM! 

54 komentarze:

  1. Wspaniały zarys modowy oparty na wspaniałych Twoich kreacjach .Pomysł,zamierzenie i stworzenie .Ciekawie i z wielkim sercem.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Tera- tu chciałem pokazać/przedstawić moje propozycje i pomysły- mam nadzieję, że kogoś zainteresują/zainspirują. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Bardzo fajny wpis i świetne stylizacje. Moją uwagę szczególnie zwróciła ta casualowa, może przez to, że wuwielbiam ten kolor. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj/witajcie- dziękuję bardzo. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Już nie mogę doczekać się lekkich, wiosennych stylizacji. Ramoneski już się do mnie uśmiechają z szafy :) byle do wiosny i bardziej casualowego looku :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witajcie. Wiosna już wkrótce i dobrze. Wreszcie zrzucimy tą "wielość" ubrań. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Niebieski sweter jest obłędny :). No i wiadomo, że trzeba o siebie dbać bez względu na płeć. Popieramy całym sercem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ramoneska to zdecydowany mój faworyt, ale sportowy look też prezentuje się całkiem dobrze. Generalnie stylizacje musze uznać za udane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten niebieski sweter bardzo twarzowy. Ogólnie super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Marynarka bardzo stylowa...

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj- mówisz? Do sprawdzenia. Pozdrawiam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne stylizacje! Na pewno wiele mężczyzn czerpie z nich inspiracje. Mnie najbardziej spodobały się te luzne, sportowe stylówki. Muszę zerknąć do sklepu https://sneakerstudio.pl/pol_m_MESKIE_Marki_NIKE-648.html - może i mnie uda się uzupełnić szafę w takie ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest kilka stylizacji, które zdecydowanie nam się podobają. Ale też jest kilka, które zdecydowanie nie odpowiadają nam. Jednak to normalne. Mimo wszystko bardzo fajne stylizacje wybrałeś do tego wpisu. Na pewno każdy znajdzie dla siebie coś odpowiedniego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze zdjęcie w tej rozpiętej hmm kurtce/marynarce. Naprawdę wygląda bardzo fajnie i tak zawadiacko. Przyznam, że bardzo mi się podoba. Do tych stylizacji pasowałaby dobra czapka w stylu pilotka lub traperka jak w tym sklepie Sterkowski

    OdpowiedzUsuń
  12. Moda męska bardzo mnie interesuje i powiem szczerze, że szczególnie podobają mi się w różnych stylizacjach buty. Może zerkniesz na propozycje dostępne na stronie https://butymodne.pl/meskie-butymodne-c532.p370.html i w jakiś sposób spróbujesz coś nowego wystylizować. Będę ciekawa, jaką będziemy mieli wizję na takie same buty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, świetne stylówki, super inspiracje :) Piękny zegarek i bransoletka, do tego można jeszcze pomyśleć o jakiejś klimatowej bluzie męskiej i będzie ekstra, tak na przełamanie

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacje oczywiście super, nie potrafię wybrać jednej najlepszej ;) Dobrze Pan wygląda z włosami zaczesanymi lekko na czoło.
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko tutaj fajnie wygląda, masz dobre oko. Jedno zdjęcie tylko do mnie nie przemawia, to trzecie. Wydaje mi się że taki głęboki dekolt u mężczyzny źle wygląda. Fajny pomysł, zawsze to coś innego ale jednak tutaj się nie udało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Dzięki bardzo. Nie udało- to Twoja opinia i Twoje oko.. czy dobre, sam sobie na to odpowiedz. Pozdrawiam serdecznie. P.s moda to szeroki wachlarz i nie ma granic, wszystko w umyśle tworzącego, rozumie ten, kto uwielbia ją.

      Usuń
  16. Witaj ciekawe stylizacje w marynarce fajnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  17. Kamizelki mega dobrze wyglądają. Panowie jeżeli ubieracie się na jakąś elegancką okazje to postawcie na kolorową kamizelkę. najlepiej w innymi kolorze niż garnitur. Warto też zadbać o jakieś ciekawe dodatki takie jak np. skarpetki w kolorze, zegarek itp.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jeden facet może Ci pozazdrościć stylu i klasy. Nie dość, że jesteś bardzo przystojny, to świetnie się ubierasz. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam tego bloga, zawsze jakąś inspirację na prezent dla męża znajdę :) W ogóle moje nowe odkrycie to ten sklep z butami https://butymodne.pl/mokasyny-meskie-c147418.html - tutaj jest olbrzymi wybór i buty są naprawdę bardzo modne. Polecam sobie zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Natulka. Dziękuję bardzo za miłe słowa. Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  20. Świetna stylizacja z czarną ramoneską !

    Buty męskie dla męża zamawiam na https://www.sklepkamil.pl/ - polecam !

    Super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super blog. Będę tutaj częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Lidia. Dziękuję bardzo. Zapraszam- miło mi. Pozdrawiam.

      Usuń
  22. Koszula w krate i jeansy super zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  23. Każdy facet powinien dbać o siebie bo jak to się mówi "jak Cie widzą tak Cie piszą". Kiedyś nie przywiązywałem wagi do ubioru do czasu podjęci pracy w korporacji...W krótkim czasie musiałem zmienić swoją garderobę.. Oczywiście dziękuje za ciekawy wpis... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak dla mnie facet ma się łatwiej dobrze ubrać niż kobieta, wystarczą jeansy, koszula, ewentualnie marynarka. Jest to uniwersalny zestaw:) Ja mojemu facetowi sama robię zakupy najczęściej. Mam tak sprawdzony outlet gant, mają tam świetne ciuchy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię Twój styl! Od siebie to mogę ci polecić sklep z garniturami https://filiplebelt.com gdzie sam kupiłem kilka modeli dla siebie. Super jakość w rozsądnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe wzory bluzek męskich znajdziecie tu https://outhorn.com/koszulki,81,0.html :) W sklepie internetowym Outhorn jest duży wybór a co najważniejsze ekspresowa wysyłka. Latem najczęściej przydatne są lekkie i bawełniane produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Klasa stylizacje, naprawdę sporo można wyciągnąć inspiracji do siebie - dzięki za wpis i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem pod wrażeniem twoich stylizacji. Myślę, że tak właśnie powinien wyglądać facet naszego wieku.
    https://modini.pl/6-modne-koszule-meskie

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam! Przedstawione stylizacje są bardzo gustowne! Dobrze gdy mężczyżni dbają o siebie tak samo jak kobiety:)

    OdpowiedzUsuń