sobota, 28 października 2017

Black Weekend we Wrocław Fashion Outlet

Black Weekend we Wrocław Fashion Outlet

27 października byłem we Wrocławiu we Wrocław Fashion Outlet, czyli największym outletowym centrum modowym w Polsce południowo-zachodniej. Zobaczcie, co ciekawego udało mi się znaleźć.

Jako, że uwielbiam okazje, musiałem przekonać się osobiście, czy rabaty i zniżki są naprawdę duże! 
Black Weekend to trzy dni od 27 do 29 października pełne rewelacyjnych promocji, okazji i wyprzedaży. W ten sposób Wrocław Fashion Outlet pokazuje, że outletowe zakupy to wysokojakościowe produkty w dużo niższej cenie. 



Wrocław Fashion Outlet to wymarzone miejsce dla ludzi, którzy kochają modę i szukają mega okzji. Jako bloger modowy, uwielbiający nowinki i nieustannie powiększający swoją garderobę, musiałem tam być i postanowiłem odwiedzić Graniczną 2 we Wrocławiu podczas Black Weekend! 



 Po wejściu do Centrum, poczułem się jak ryba w wodzie... Dookoła moje ulubione marki Calvin Klein, Kazar, Mustang, Tommy Hilfiger ... świecące witryny i zaczął się mój szał zakupowy!
Przed wybraniem się na takie zakupy, warto mieć plan... i ustalić wcześniej, co chcemy kupić i czego potrzebujemy.
Na początku skupiłem się na wyszukaniu dobrego i stylowego płaszcza, jak wiadomo - koniecznie z rabatem, czyli mega zniżką.
Trafiłem na sklep LTB Funk&Soul, gdzie były rewelacyjnie niskie ceny. Płaszcz, który mnie zainteresował był przeceniony aż 70 procent.



 Kolejnym moim zakupem, były rewelacyjne buty, których długo szukałem. W przypadku takich akcji jak Black Weekend warto zarezerwować sobie dużo czasu na poszukiwania. Przy takim ogromie promocji i wielości sklepów, kilka godzin to może być za mało. 
Buty, które kupiłem bez wahania, zaoferował mi KAZAR. Piękne, skórzne z wysoką cholewką i klamrami, w czarnym kolorze. Takiej pary brakowało w mojej kolekcji.





Mustang to następny sklep, który miał ciekawe zniżki. Tam właśnie wybrałem rewelacyjne, dwa sweterki - oczywiście po okazyjnej cenie: -50 procent!




Na koniec, coś sportowego, czyli buty Puma. Zdecydowałem się na model, który sprawdzi się jeszcze na jesienne, chłodniejsze dni. Czasem warto w stylizacji, postawić na pełen luz i wygodę, wtedy takie buty będą najlepsze. 





Kochani, Black Weekend jeszcze trwa. Jeśli uwielbiacie, jak i ja, dobre marki w rewelacyjnie niskich cenach to koniecznie zajrzyjcie, dziś albo jutro do Wrocław Fashion Outlet https://www.wroclawfashionoutlet.com/
Zbliżające się Andrzejki i sroga zima to dobry pretekst do odwiedzenia tego Centrum i odświeżenia swojej szafy.



Moje zakupy we Wrocław Fashion Outlet na Black Weekend były bardzo udane i pełne ciekawych ofert na każdą kieszeń. Za rok na pewno przyjadę ponownie. Dziękuję za miłą atmosferę i profesjonalne podejście do klienta. 



Wrocław Fashion Outlet https://www.wroclawfashionoutlet.com/
Facebook https://web.facebook.com/WroclawFashionOutlet 

5 komentarzy:

  1. Widzę że zakupy były udane.Dobrze że jest jeszcze jeden dzień może się wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj.Cóż mogę napisać .... Polecam. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Tak patrząc na Twoje zadowolenie dodam swoją myśl .."nie rób zapasów ze zmartwień ..rób zapasy z marzeń..trzeba tylko chcieć .a Ty możesz wszystko ".Chwila i emocje .Najważniejsze wiedzieć co ważne a wybierać najważniejsze. I to Tobie się udało...co świadczą o tym Twoje słowa "Za rok na pewno przyjadę ponownie." Zachwy­cające w słowach jest to, co dzięki temu dało Ci się przeżyć a jednocześnie te przeżycia umieć prze­kazać innym.Najważniejsze
    również słowa ...atmosfera i wspaniała obsługa czyli pełen profesjonalizm..Całość bardzo oryginalna i pełna wielkiego optymizmu.. pozdrawiam tera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Tera w ten wietrzny, zimny dzień. Super myśl, świetne przesłanie. Trzy lata temu, doszedłem do wniosku, że warto zmienić coś w życiu. "Przemeblowałem" całe swoje myślenie, odnośnie mody, ubierania się ... dziś moja pasja, niesie mnie. Nie mogłem, nie chciałem, przegapić tak dobrej okazji, jaka nadal jest we Wrocław Fashion Outlet - Black Weekend, tym bardziej, że mieszkam niedaleko. Naprawdę, super promocje na produkty, wysokiej jakości. Nie zawsze jest, nas stać na coś dobrego, ale w czasie moich zakupów we Wrocławiu, mogłem sobie pozwolić na wyczekane np. buty. Jeszcze jedno .... "szał zakupowy" byłby słaby, bez profrsjonalnego podejścia sprzedawców- młodzi, uśmiechnięci ludzi, którzy potrafią doradzić, to jest to, czego oczekiwałem, tego dnia na Black Weekend we Wrocław Fashion Outlet. Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  3. Czas ..tak 3 lata,gdzie śledzę Twoje "przemeblowanie "..jak ważne słowo a za słowem czyny,czyli wciąż myślą do przodu.Ja mam daleko mogę tylko popatrzeć na produkty.Fajnie sobie tak poszaleć przy promocjach i doradztwie uśmiechniętych ludzi ..dziś to bardzo ważna cecha . Może i u mnie natrafię na weekendowe promocje.Pozdrawiam serdecznie tera.

    OdpowiedzUsuń