poniedziałek, 18 czerwca 2018

Hotel Jantar***- Ustka

Przychodzi ten czas, kiedy to planujemy mile spędzić wakacyjne chwile. Wybór jest przeogromny, internet pełen jest ciekawych ofert. Jakość i cena powinna zawsze iść w parze. 
Po kilkudniowym przeglądaniu stron hoteli, znajdujących się na polskim wybrzeżu, wreszcie znalazłem....
Hotel Jantar- bursztyn to symbol morza, plaży, więc nie mogłem inaczej. Ten przeuroczy, trzy gwiazdkowy hotel, znajduję się praktycznie w samym centrum, przepięknej Ustki. Do plaży jest jedynie 250 metrów a to dla mnie bardzo ważne. Droga do morza prowadzi alejką, przez sosnowy lasek.



Już na miejscu, czuło się morski kilmat, wiatr, zapach .. to czego oczekują wszyscy, wypoczywający nad morzem.
Po wejściu do pokoju, zapachniało świeżością, czystością. Białe ściany i stylowe, nowoczesne meble stworzyły przyjemny klimat, w którym mogłem wypocząć po podróży. 



Hotelowe przogromne, wygodne łóżko z którego za każdym razem, wstawałem wyspany i zrelaksowany. 



Największe wrażenie, zrobiła na mnie przestronna, duża łazienka.



Przyjeżdżając do Ustki, pamiętałem jednak o najważniejszym, czyli odzież do stylizacji. Pogoda bywa tutaj zmienną, dlatego też prócz, krótkich spodenek, klapek, t- shirtów, zabrałem ze sobą swetry, długie spodnie, kurtkę. Jestem zwolennikiem stonowanych kolorów, ale czas wakacyjny, powinień być kolorowym. 
Kilka moich propozycji- stylizacji.







Nie zawsze, podczas mojego pobytu w tym uroczym miejscu, pogoda dopisywała. Korzystałem więc z atrakcji hotelowych a było ich, naprawdę sporo.

Oranżeria północna
W tym miejscu, mogłem posiedzić przy kawie i dobrej książce.



Taras południowy
Czasem wolałem posiedzieć, na całkiem otwartej przestrzeni, to miejce było równie przeurocze. Spokój, cisza, zieleń a to bardzo sobie cenię .



Strefa Wellness- niezbędny pakiet w czasie gorszej pogody. 
Czyli- basen, brodzik, jacuzzi, sauna sucha i parowa. Często bywałem, super zabawa i relaks. Dla chcących czegoś więcej, polecam fitness/siłownia.




Dla osób szukających relaksu, odprężenia- polecam hotelowe Spa
Byłem, skorzystałem- masaż wykonany profesjonalnie, przy odprężającej muzyce i w klimatycznym miejscu. 





Podstawową sprawą jest żywienie. W tej kwestii hotel postarał się mocno dla odwiedzających. Śniadania w formie bufetu- świeżo, smacznie i bardzo duży wybór. Obiadokolacje w formie bufetu szwedzkiego, równie pyszne .... mnóstwo dań. Każdy znajdzie to co lubi, hotel pomyślał także o daniach-vege!
Obsługa hotelowa, kelnerzy- to pełen profesjonalizm.




Podczas pobytu odwiedziłem restaurację "Trzy Córki", która w swojej karcie oferuję przysmaki, kuchni lokalnej i europejskiej. W czasie swojego pobytu w hotelu, próbowałem:

1. Tagliatelle z krewetkami i sałatką wiosenną.



2. Polędwiczka wieprzowa z grilla- Ragout warzywne i talarki.



3. Pstrąg pieczony na szalotce z pomidorkiem koktajlowym i frytkami.



Dania smakowały wyśmienicie- polecam!

Dlaczego warto przyjechać do Ustki:
Duże piaszczyste plaże, piękny port, latarnia morska, promenada nadmorska, odnowione piękne alejki prowadzące do morza, czysta woda i oczywiście ustecka syrenka.





Jeśli szukasz dobrego hotelu z mega miłą obsługą w uroczym miejscu i o niepowtarzalnym klimacie to- odwiedź Hotel Jantar w Ustce. Polecam!
Men40+ 

Hotel http://www.jantar-ustka.pl/
Fanpage https://www.facebook.com/HotelJantar
Instagram https://www.instagram.com/hoteljantar








12 komentarzy:

  1. Pięknie tam. Właśnie szukam miejsca na wakacje, zależy mi na spokoju a ten las I bliskość morza zachęca.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj- cóż mogę napisać... Szczerze polecam to miejsce! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekne zdjęcia ..wspaniałe kreacje Twoje ..nie tylko w hotelu ale i na plaży .Fajnie tak na chwilę zapomnieć o otaczającym świecie,zrobić głęboki wdech ,zatrzymać w sobie powietrze wypuszczać je powolutku, słysząc tylko szum uderzających o brzeg fal i na dodatek każdy dzień malowany jest innym kolorem.tu mam na uwadze Twoje wspaniałe ubiory .Taka chwila pozostaje na zawsze.Wtedy pozostanie pytanie bez odpowiedzi.
    "czy warto było"..chyba tak .Tym razem ja odwiedziłam Sopot..też super.. a w ogóle nasz kraj jest piękny :)Pozdrawiam serdecznie tera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie napisane....moja myśl, moje odczucia. Dziękuję za miłe słowa, odnośnie moich stylizacj. Sopot- też odwiedzę, kto wie, może i w tym roku! Piękna ta Nasza POLSKA! Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Prawda,że piękno mamy ,tylko właśnie umieć patrzeć .. pozdrawiam ..

      Usuń
  4. Ja dziś wyruszam na swój urlop!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szerokiej drogi i dobrego wypoczynku. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Fajny wpis, a miejsce do sprawdzenia. Moze nawet w te wakacje. ze swojej strony natomiast polecam Medical spa unitral w Mielnie. super miejsce nie tylko w sezonie. Moim zdaniem najlepsze spa w polsce - klimat morza martwego + najlepsza strefa saun w jakiej bylem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Jeśli tak piszesz, to postaram się odwiedzić i to miejsce. A hotel Jantar w Ustce, tak mi się spodobał, że wybieram się tam ponownie w ten piątek, na kilka dni. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Szybka Gotówka - https://redirect.qxa.pl/YxNh9 - Uzyskaj Szybką Pożyczkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń