sobota, 6 kwietnia 2019

Podsumowanie akcji na rzecz zwierząt ze schroniska w Wałbrzychu.

Spontaniczna akcja na moim Fanpage, została przyjęta z dużym zainteresowaniem i zaangażowaniem firm, marek i innych stron.


Dwunastoletni kocur ze zdjęcia powyżej jest takim symbolem wszystkiego, co robię, na rzecz zwierząt. Przygarnąłem go ze schroniska w Wałbrzychu, dlatego ta placówka jest mi bliską. 

Dalej o akcji …
Zaangażowanie ludzi obserwujących moją stronę/fanpage https://www.facebook.com/Men40plus%20/ było bardzo duże, za to bardzo dziękuję wszystkim.
 Centrum Stomatologiczne Perfekt Med https://www.perfektmed.pl   wsparło finansowo schronisko. Wiele marek/firm odzieżowych, elektronicznych, hotele czy producenci karm dla zwierząt poparły akcję, pozytywnymi komentarzami pod postem https://www.facebook.com/Men40plus%20/photos/a.826931630683048/2415059771870218/?type=3&theater  Znane osoby Grażyna Bukowska- dziennikarka i Daniel Wieleba pomogły w akcji, udostępniając posta u siebie na Facebooku. 



Portale w Wałbrzychu również pomogły w promowaniu wydarzenia, pisząc o tym u siebie lub udostępniając posta na swoich stronach. Wiele osób prowadzących strony o zwierzętach, wrzuciły informację na swoich Fanpage,  a przez to stworzyły duży zasięg i widoczność.
Kulminacją akcji była informacja od Tvn24 (Szkło kontaktowe), o możliwości zrealizowania kilku odcinków, przedstawiających zwierzęta z tutejszego schroniska, promując ich adopcję. 
Mam nadzieję, że po emisji programu w telewizji nasze zwierzęta, będą miały szansę na większą pomoc. 
Kilka dni przed wydarzeniem, firma Fitmin ofiarowała suchą karmę, którą dostarczyłem już do schroniska.
Miałem okazję rozmawiać z kierownikiem, na temat nagrań i emisji programu. Wstępnie w czerwcu tego roku, ekipa z Tvn24 ma nagrać materiał, a o ewentualnej emisji powiadomię wszystkich na swoim Fanpage. 
Schronisko w Wałbrzychu nadal potrzebuje pomocy, chętnych proszę o kontakt ze mną, lub z kierownictwem schroniska! 






1 komentarz: