poniedziałek, 30 września 2019

Najlepsze Fanpage vs Instagram. Facebook- moda męska.

Strony na Facebooku nadal wiodą prym popularności. Chociaż Instagram mocno się rozwija, to właśnie Fanpage- Facebook łapie ogromne zasięgi i jest bardziej popularny. 



Czytałem w różnych źródłach, że Instagram wyprzedzi popularnością Facebooka. Na dzień dzisiejszy to jeszcze daleka droga. Możliwości stron na Facebooku są większe np. wrzucanie linków w posty, przekierowujące bezpośrednio na strony w Google. Niestety na Instagramie nie ma do dziś takiej opcji. Kolejną sprawą jest to, że FB ma prawie każdy od młodego człowieka po ludzi starszych 60, 70 latków i wyżej. 
Z pozycji komputera, niewiele można zrobić na Instagramie- to kolejny minus dla IG. 
Ważną sprawą jest również to, iż ludzie, którzy obserwują moje Fanpage, robią to z zainteresowania, nie dostając nic w zamian. Jedynie jako prowadzący stronę, staram się każdemu odpowiadać na komentarz. Kieruję się zawsze zasadą- jeśli ktoś po drugiej stronie ma chwilkę, by napisać do mnie, to i ja powinienem znaleźć czas dla tej osoby- i tak też czynię.
Dla mnie Instagram to taki dziwny twór!?
Ty mi serducho za moją fotkę, ja tobie dla twojej- czyli jedna pani, drugiej pani, ty mi ja tobie...... nie ma w tym finezji! 
Rozumiem jednak tych, którzy uciekają z FB (najczęściej ludzi młodych) od oczu, cioci, wuja czy babci, którzy z wielkiej troski komentują zdjęcia swoich ulubieńców, co nie przekłada się na popularność wśród rówieśników, a czasem drwiny.  
Mój Facebook https://www.facebook.com/Men40plus%20/  zapraszam tych, którzy lubią modę męską, sport czy interesują się czasem losem zwierząt.
Tak mam swój Instagram https://www.instagram.com/men40plus  tak wrzucam tam posty. Jestem blogerem modowym, więc chcę pokazać swoją pracę, pasję wszędzie- takie czasy. 
Jeśli macie hobby, swoje zainteresowania, lubicie profesjonalizm, dobre zdjęcia, wykonane z sercem i macie coś do powiedzenia, to polecam utworzenie strony na Facebooku. Wasza pasja zostanie wynagrodzona przez ludzi, poprzez ich  komentarze, lajki za waszą pracę, a nie tylko, bo tak wypada lub co gorsze, ty mi ja tobie. 
Kupowanie followersów na boku jest bez sensu, to działanie ma bardzo krótkie nóżki- gorzej, jeśli Facebook się dowie. Nasza nieczysta praca, runie wtedy jak domek z kart! 
Co do promowania się na Facebooku czy Instagramie, poprzez płatne reklamy, to jeszcze ma jakiś sens .... ale tylko jakiś. W tej opcji, gramy czysto i na pewno Facebook nie zablokuje nam strony, konta. 
Prowadzę moją stronę 5 lat i bardzo cenię swoich Obserwujących- za to, że są. Cóż wart jest aktor (nawet marny) bez swojego widza!? 

8 komentarzy:

  1. Nie polubiłam się z instagramem co do Facebook jest ok mam stronę na Fanpage.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Agnes. Ja również na dziś, nie darzę ogromną sympatią Instagrama. Oczywiście mowa tu o korzystaniu z IG, jako promocji swoich pasji, zainteresowań. Stanowczo wolę Fanpage z Facebooka. Jeśli chodzi o IG tak tylko, na wrzuceniu szybkiej fotki, to czemu nie- spełnia swoją funkcję. Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
    2. Ja swój instagram mam problem w rzucaniem z telefonu szybkich fotek natomiast na Fanpage z Facebook nie ma problemu szybko i łatwo się to odbywa.

      Usuń
    3. W kwestii wrzucania zdjęć na Instagramie czy Facebooku nie mam z tym problemu- odbywa się to, tak samo.

      Usuń
  2. Wolę Facebook był pierwszy i nadal jest lepszy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Oczywiście mam takie same zdanie, jak Ty. Pozdrawiam Cię serdecznie. P.s Facebook (Fanpage) to lepsza opcja.

      Usuń
  3. Super wpis! Fajne podsumowanie.

    OdpowiedzUsuń