sobota, 15 lutego 2020

Modne męskie stylizacje- markowa odzież wiosna 2020

Wiosna to najlepszy czas na zmiany, na próbowanie się z nowościami. Jak cię widzą, tak cię piszą, ale najważniejsze jest to, jak my się czujemy w modnych, lepszych, a przede wszystkim nowych stylizacjach. 
Postanowiłem wzbogacić swoją szafę o markowe rzeczy. Tym razem postawiłem na totalny luz, czyli lubiane przez wszystkich bluzy, sportowe buty, czy przewiewne, modne kurtki. 
Jakość to priorytet, więc wybrałem takie marki jak Napapijri, Pepe Jeans, Emporio Armani, Calvin Klein Jeans.





Czerwony uwielbiam, zatem postanowiłem ,,przymierzyć" się  z kurtką w tym kolorze. Świetnie leży, będzie pasować do czarnego, niebieskiego ..... lubię te barwy, więc jest moja.





Kolejną pozycją na ten niespokojny wiosenny czas, będzie grafitowa, nieprzemakalna sportowa kurteczka. Posiada kaptur, który sprawdzi się w deszczowe dni. Ciekawy krój przykuł moją uwagę. 


Czas na długi rękaw. 

Bluzy to wygoda, a temperatura wiosną może być różna. Dwa kolory, fasony, które bardzo mi się spodobały. Widoczna na zdjęciu  bluza w paski z czerwonym nadrukiem z gitarą, to był trafiony zakup. Muzyka i wszystko, co z nią związane jest ze mną od zawsze- podkreślę, więc nią moją przynależność. 



Niebieska cieplejsza bluza.
Kolor lubiany przez mężczyzn, zawsze na czasie. Wykończenie i jakość zachwyci najbardziej wymagających.

Do tej stylizacji dorzuciłem granatowe sneakersy. Wygodne, dobrej niezawodnej marki z grubą modną podeszwą. 






Na koniec 2 pack t-shirtów Emporio Armani. 
Na ciepłe, słoneczne wiosenne dni- również jestem przygotowany. Kolor bordowy i granatowy najbardziej mi się spodobał z dużej oferty kolorystycznej. 

Reasumując.
Jestem już ubrany na nadchodzącą wiosnę. Nowe stylizacje już czekają na tę najpiękniejszą porę roku.
Odzież pochodzi ze sklepu https://www.visciolafashion.com/
Facebook https://www.facebook.com/visciolafashion/ 
Instagram https://www.instagram.com/visciolafashion/ 

3 komentarze:

  1. Czerwona kurtka super, pasuje do ciemnej karnacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Dzięki. Dokładnie- czerwień świetnie współgra z ciemną karnacją (brunet). Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Cześć Agnieszka. Dziękuję bardzo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń