sobota, 3 października 2020

Najlepszy hotel z basenem w Świnoujściu na moją kilkudniową przygodę nad Bałtykiem.

To pytanie w tytule zadawałem sobie przed chęcią podróży do Świnoujścia. Niezawodny przyjaciel Google pokazał mi w obrazach miasto i wszystkie obiekty, w których mogłem nocować. 

Zależało mi na odpowiednim komforcie, czyli basen, spa, duży pokój, bliskość do plaży.

Zawsze wybieram hotele, tym razem bardzo spodobała mi się Villa Delfin Spa, która jak się przekonałem już w czasie pobytu, niczym nie odbiegała od najlepszych hoteli, w których bywałem. 


 Swoją podróż rozpocząłem z Dolnego Śląska to moja baza wypadowa po kraju. Niestety pogoda w czasie- 8 godzinnej jazdy nie napawała optymizmem, lało praktycznie wszędzie. 

Pokój- studio w Delfin Spa był już zarezerwowany, więc nie było odwrotu, a mapy pogody pokazywały, że już wkrótce będzie słonko i bardzo ciepło, jak na koniec września. 

Dużą niespodzianką była propozycja hotelu Delfin Spa, wysłania po mnie samochodu firmowego. W Świnoujściu dość mocno padało, a czekała mnie jeszcze krótka przeprawa promem.

Autko już czekało na mnie po drugiej stronie i to się nazywa dbanie o Gościa. Pierwsze wrażenie robi się tylko raz, a to mi zaimponowało. 


Sobota to dzień mojego przyjazdu, padało już do wieczora. Niedziela również była deszczowa.

Ale po kolei..

Samochód dowiózł mnie na miejsce. Kierowcą była przemiła pani, która podczas jazdy opowiadała mi o mieście, pokazując jego zakątki. Dało mi to jakieś wstępne spojrzenie, co jest warte odwiedzenia.

Obiekt Delfin Spa okazał się przytulnym budynkiem, takim w moim guście- zresztą dlatego go wybrałem, sugerując się zdjęciami w sieci.





Pan w recepcji przyjął mnie bardzo serdecznie, wszystko dokładnie opowiadając- pełen profesjonalizm!

 Najważniejszą sprawą jest miejsce naszego wypoczynku tam, gdzie śpimy, odprężamy się i składamy myśli. 

Pokój- studio na pierwszym piętrze okazał się super miejscówką. Przestronny, wygodny, dobrze zaaranżowany z dużym balkonem- jednym słowem piękny. 




Łazienka w moim apartamencie spełniła w pełni moje oczekiwania.


Pokój czyściutki, pachnący do tego piękne róże w wazonie i owoce- poczułem się wyjątkowo.

Nowoczesny basen w hotelu witał kolorami. Jako że pogoda w niedzielę była angielska, mogłem popływać, korzystając również z jacuzzi w basenie. 






Restauracja w hotelu i dania to była dopiero uczta. 

Dania domowe, oczywiście rybka, kolorowe sałatki i ciasta pieczone w willi, to była rozkosz dla podniebienia. 








Pokazałem celowo więcej deserów, były rewelacyjne, nie mogłem się im oprzeć.

 Trochę relaksu w hotelowym Spa, odprężenie kto tego nie lubi...

Masażysta Pan Krzysztof- myślę, że się nie obrazi, iż podałem jego imię. Bardzo miły młody człowiek, ale to nie była jedyna jego zaleta. Miał ogromną moc przy masażu, podobno to nie kwestia siły- tak mówił, ale odpowiedni ucisk na dane partie ciała, mięśni.




Fizjoterapia w hotelu Delfin Spa oparta jest na sprzęcie najwyższej klasy. Poza masażami leczniczymi, miałem odpowiednio dobraną kurację- Głęboką Stymulację Elektromagnetyczną! 


Jedną z ważniejszych spraw dla podróżujących nad morze jest odległość z obiektu, hotelu do plaży, więc chodźcie ze mną... 




Piękny widok morza, ptaki, przyroda na plaży- tego się nie zapomina.


A teraz o mieście.

 Świnoujście to dostojne, pełne przyrody, statków, obiektów, ludzi miasto. Był to dla mnie niezapomniany czas, mój czas. Niestety nie zdążyłem zobaczyć wszystkiego, dlatego na pewno wrócę tu, jeszcze raz.

Spójrzcie- Stawa Młyny! 




Miałem okazję spacerować plażą. Pięć kilometrów z mojego hotelu i dotarłem do miasteczka Ahlbeck na terenie Niemiec.


Po drodze napotkałem plażę naturystów. Chciałem się dostosować, zdjąłem więc koszulkę. 


Bezpieczeństwo w czasie pandemii. Temat bardzo ważny dla nas wszystkich.

Hotel Delfin Spa stanął na wysokości zadania. Maseczki nosili wszyscy, przed każdym wejściem do wspólnego pomieszczenia, znajdowały się dozowniki z płynem antywirusowym.

W recepcji tablet nakazywał! ,,Proszę się zbliżyć". Moja temperatura zawsze była w normie. To zasługa mojej ostrożności i dostosowywania się do norm, obecnie panujących. 


Czas na podsumowanie.

Piękne miasto, rewelacyjny hotel. Przemili ludzie, którzy tam pracują, tworzą Gościom niezapomniane chwile.

Polecam Wam ten obiekt- czysty, zapewniający bezpieczeństwo z profesjonalną obsługą i przepięknym miastem, czego chcieć więcej.

Strona hotelu https://hotel-delfin.pl

Facebook FanPage https://www.facebook.com/Delfin-SPA-Kur-Wellness-134841250058615


4 komentarze:

  1. Hej, ładne te Świnoujście. Lubię Nasz Bałtyk, ale w tym mieście jeszcze nie byłam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć. Wiesz- nie wiem dlaczego, ale to był mój pierwszy raz w tym mieście. Jestem zachwycony- polecam, koniecznie tu przyjedź. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Cześć Agnieszka. Pokój sprawdził się w 100 procentach.. przestronny z ogromnym balkonem. Jak będzie tylko okazja, na pewno wrócę do tego obiektu/hotelu. Co do Świnoujścia to powiem Ci, że miasto zachwyca- naprawdę! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń