poniedziałek, 26 czerwca 2023

Karkonowski Klimat Apartamenty to luksusowy wypoczynek z widokiem na góry w Karpaczu

 Lato to wyczekany czas po długiej zimie. Wszyscy rozglądamy się za wypoczynkiem, obieramy różne kierunki- szukamy najlepszych klimatów dla siebie. Czerwiec to miesiąc, w którym nasze cztery ściany wydają się smutne, szare- nudne, więc ruszamy ku naturze, w góry nad jeziora, czy morze. W tym roku byłem już w kilku miejscach, ale już dawno nie było mnie w Karpaczu. Oglądnąłem propozycje w Google, troszkę popytałem znajomych i zameldowałem się w polecanym przez wszystkich, Karkonowski Klimat-Apartamenty  https://karkonoskiklimat.pl 



Postawiłem na luksus, wygodę i niepowtarzalny styl wnętrz w moim kilkudniowym lokum. Musiała to być dobra baza wypadowa do Karpacza! 


Zarezerwowałem wybrany apartament (fot. wyżej), który spełniał moje oczekiwania, designem i udogodnieniami.... ekspres do kawy, klimatyzacja, zmywarka, czajnik, mikrofalówka, lodówka, płyta indukcyjna, więc miałem wszystko, to co było mi niezbędnę na te kilka dni mojej przygody- wypoczynku. 

Nadszedł dzień mojego wyjazdu, spakowany w stylowe ubrania, a przed wszystkim wygodne buty ruszyłem w stronę Karpacza. Droga, która trwała z mojego miasteczka ponad godzinę, była wyjątkowo przyjemna. Za oknem górzysty teren, natura w całej okazałości długie tunele i wyjątkowe kręte malownicze drogi sprawiły, że podróż minęła mi bardzo szybko.


Po przyjeździe na miejsce i przekroczeniu dużej drewnianej  (zautomatyzowanej) bramy zobaczyłem wyjątkowo zadbany ogród, pośrodku którego stoi duży dom o nazwie Karkonowski Klimat! 


Z budynku wyszli mili Gospodarze- uśmiechnięci, sympatyczni ludzie, którzy oprowadzili mnie po swoich włościach, pokazali, jak co działa i z czego warto skorzystać. Dostałem klucze do mojego wymarzonego apartamentu. Już w progu uśmiechnąłem się sam do siebie... to był mimowolny objaw zadowolenia- tego było mi potrzeba! Nowoczesny apartament, świeży zapach, luksusowy sprzęt i widok z okna- zapierał dech!


 Kolorowy ogród, błękitne niebo i wielkie góry przede mną- przyniosły mnie na chwilkę w inny wymiar- taka lekka duchowość, połączenie z naturą. 


Szybko się rozpakowałem i zacząłem odkrywać moje mieszkanie na nadchodzące kilka dni. Jak to robi prawdziwy kawosz, zacząłem od ekspresu.


Zobaczyłem intuicyjny panel, proponujący duży wybór kaw i już wiedziałem, że zaprzyjaźnię się z tym sprzętem. 
Apartament, w którym mieszkałem był naprawdę nowoczesny, przy wejściu jest duża szafa z lustrem, obok wejście do łazienki, w której jest duży bezprogowy prysznic, suszarka do włosów i ręczniki. 
W dużym salonie połączonym z aneksem kuchennym jest wygodny narożnik z funkcją spania, który jest przydatny, gdy na miejsce przyjeżdżamy w większej ilości osób. Ja w tym miejscu lubiłem wieczorem wygodnie posiedzieć i pooglądać nowości na Netflix. 
W salonie był również stół jadalny, przy którym można było zjeść przygotowane posiłki. 


Aneks kuchenny w moim apartamencie ma wszystko, czego potrzebuję w kuchni, są w nim niezbędne naczynia- talerze, sztućce, garnki, kubki, patelnia po prostu niczego nie brakuje. W kuchni jest zmywarka, kuchenka indukcyjna, okap, mikrofalówka, czajnik, lodówka i wcześniej już wspomniany ekspres do kawy. 
Sprzęty w Karkonowski Klimat- Apartamenty są naprawdę dobrych marek, łatwe w obsłudze i nowoczesne. Właściciele dbając o klienta, zapewniają kawę w ekspresie, herbatę oraz tabletki do zmywarki, więc o nic nie musimy się martwić. 


Z salonu jest wyjście do sypialni, duże łóżko, komoda i dodatkowa sofa- tworzą miły przytulny klimat.


Design apartamentu jest totalnie w moim stylu- czyli loftowy. Czerwona cegła na ścianach, dużo drewna i czarne dodatki to moje klimaty. Dodatkowo na ścianach rozciągały się ładne malunki przedstawiające góry, które przypominały mi, gdzie jestem i zachęcały do zwiedzania wyjątkowego Karpacza. 
  No nic, po chwili odpoczynku wybrałem się na zwiedzanie okolicy i nieduże zakupy. Do sklepu z mojego lokum jest może 20 minut spacerkiem- a widoki są naprawdę godne polecenia. Śnieżka i malownicze góry spowodowały, że droga do sklepu to czysta przyjemność. 


Wieczory w Karkonowski Klimat- Apartamenty były naprawdę super. Muszę zacząć od jacuzzi, ponieważ zrobiło na mnie ogromne wrażenie, tym jak precyzyjnie masuje, jak jest zadbane- czysta woda.
Największe wrażenie wywołało na mnie korzystanie z jacuzzi wieczorem. Wyobraźcie sobie wieczór, widok na piękne góry, dookoła bajkowy ogród, cieplutka woda (37C) relaksujący masaż, a na niebie świecące gwiazdy. 



Pisząc, że wieczory były super oprócz jacuzzi, mam na myśli również ognisko, na które jest przygotowane miejsce, oraz jest tu także grill. 




Będąc w Karpaczu, udałem się do centrum, zwiedzałem stoiska z górskimi przysmakami, kupiłem magnes na pamiątkę i podziwiałem piękne pasma górskie. 


W czasie mojego pobytu było bardzo ciepło, ale muszę stanowczo stwierdzić, że mi upały nie stwarzały żadnego problemu. Po pierwsze w apartamencie jest klimatyzacja. W ogrodzie było naprawdę upalnie, ale obok jacuzzi jest balia z zimną wodą i natrysk. Korzystałem z tych dobrodziejstw latem dla ochłody, ale podobno balia z zimną wodą to w Karkonowski Klimat- Apartamenty gratka dla morsów. 


Osobiście wolę ciepło, więc wybieram jacuzzi i saunę, która również jest dostępna. Mówiąc o saunie, to jest ona wyjątkowo ładna, drewniany półokrągły domek, a w środku jest bardzo ciepło i przyjemnie. 



Podsumowując!
Góry i Karpacz są naprawdę piękne, a apartamenty, w których się zatrzymałem to wspaniałe miejsce stworzone przez wyjątkowych ludzi. 
Mówi się, że klimat tworzą ludzie i to właśnie Gospodarze stworzyli Karkonowski Klimat- apartamenty. Włożyli w to miejsce swoje serca i wiele pracy. Poznałem nowych ludzi pełnych pasji i to jest najważniejsze!
Ten kawałeczek raju to miejsce z duszą, cisza spokój połączony z nowoczesnością i wygodą. 


W tym miejscu niczego nie brakuje. 
Karkonowski Klimat- Apartamenty odwiedziłem latem, ale myślę, że jest tam pięknie o każdej porze roku.
Karkonowski Klimat- Apartamenty https://karkonoskiklimat.pl





 




1 komentarz:

  1. Warto skorzystać z usług Thaisun https://thaisun.pl/ – jeśli kochasz relaks, to błogi masaż z całą pewnością przypadnie Ci dogustu.

    OdpowiedzUsuń