sobota, 16 listopada 2019

Rewelacyjny sweter z kaszmiru to lekkość, delikatność i komfort.

Kaszmir- to luksusowa tkanina, z której wykonuje się ubrania. Postanowiłem wypróbować ją, w postaci ciekawego swetra w oryginalnym czerwonym kolorze.  



Znalazłem w sieci producenta Mahogany.pl  https://www.mahogany.pl Jest to mała rodzinna firma, która współpracuje z zakładem produkcyjnym w pobliżu Katmandu. 
Po zamówieniu, w kilka dni paczka przyszła do mnie ze Słowacji, gdzie znajduje się magazyn, skąd wysyłane są przesyłki do Polski.



Wypróbowałem ten piękny, zapinany na zameczek, czerwony sweterek w kilku stylizacjach. Niewątpliwie, jest bardzo delikatny, ciepły, waży niewiele, pomimo zamka. Dużą zaletą jest także fason/krój, który bardzo mi się spodobał. Kaszmirowy sweter to lekkość i dobra ochrona przed zimnem, a co za tym idzie- nie musimy ubierać się zimą na ,,bałwanka", przez co wyglądamy mało efektownie.



Reasumując.
Polecam kaszmirowe swetry i inne produkty z tej luksusowej tkaniny. Jestem bardzo zadowolony z mojej decyzji i myślę, nad kolejnym produktem z tej firmy. 
Mam dla Was rabat- jeśli jesteście zainteresowani zakupem z tego sklepu https://www.mahogany.pl  po wpisaniu kodu ,,SEBASTIAN" dostaniecie 10 procent rabatu. 
Czeka na Was również darmowy katalog, warto go mieć. Można zrobić prezent sobie lub na zbliżające się święta- najbliższym. 
Fanpage Facebook  https://www.facebook.com/mahoganykaszmir 

2 komentarze:

  1. Witaj Agnes. Dziękuję bardzo. Uwielbiam czerwony, a kaszmir dodał klasy. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasyczny krój to ważne, bo kaszmir służy na lata. Piękny kolor pasujący do karnacji. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń