niedziela, 17 listopada 2019

Modna sofa w pięknym kolorze zieleni z Allmeblo.

Moda to również wystrój wnętrz, naszych domów, mieszkań. Sofy, narożniki, czy kanapy to miła konieczność, posiadania tych najpiękniejszych, wygodnych i pasujących mebli do wypoczynku. 



Co jakiś czas wymieniamy starą wysłużoną kanapę, na nowy jeszcze modniejszy i wygodniejszy model. Przyszedł czas na mnie, chciałem coś zmienić w wystroju swojego mieszkania, koniecznie na lepsze. 
Kilka miesięcy wcześniej zakupiłem w Agacie narożnik, który na tamten czas wydawał mi się dość fajny i wygodny- choć nie rewelacyjny. Postanowiłem więc przy kolejnym zakupie, postawić na jakąś mniejszą firmę, kierując się prostym rozumowaniem. Wielkie sklepy sieciowe, mają ogrom klientów, więc ich starania o jakość wykonania mebli, może nie być priorytetem. Małe lokalne fabryki, powinny w tej kwestii- jakości być lepszymi. 
Znalazłem w internecie producenta mebli https://allmeblo.pl
Przyjrzałem się ofercie, cenom i ogólnemu wyglądowi sof, kanap. Wybrałem kanapę FANTOM w kolorze butelkowej zieleni. Cena była bardzo korzystna, więc mogłem poszaleć z dodatkowymi opcjami np.- dorzuciłem, do swojej już wybranej kanapy, sprężyny bonell, sylikonowe wypełnienie poduszek, a przede wszystkim piękną aksamitną tkaninę Riviera, która była hitem targów 2018 roku. 



Po dostarczeniu przesyłki, zmontowaniu elementów, mogłem wypróbować mój zakup. Już przy wypakowywaniu boków kanapy, dotykając aksamitu, byłem zachwycony. Wykonanie, solidność przypominały dawne czasy, kiedy to meble były porządne, solidne. Po kilku dniach testowania muszę powiedzieć, że za tak niewielkie pieniądze sofa jest rewelacyjna. Mogłem porównać zakup z Agaty i ten z Allmeblo. Powiem wam, że różnica jest bardzo duża w stosunku do zbliżonej ceny obu mebli, na korzyść Allmeblo. 



Moda to moja pasja, jednak wystrój mojego mieszkania musi być równie modny i na czasie ... rozwijam się modowo, dlatego postanowiłem wzbogacić moje cztery kąty, o lepsze, nowsze i modniejsze produkty..
Sofa Fantom https://allmeblo.pl/sklep/meble-do-salonu/kanapy-do-salonu/sofa-fantom-duza-ekskluzywna-funkcja-ec/
Facebook/Fanpage https://www.facebook.com/allmeblo.allegro

3 komentarze:

  1. Modny kształt i piękny kolor. Widać że wygodna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń