niedziela, 15 grudnia 2019

Modne męskie zimowe stylizacje.

 Kilka moich propozycji stylizacji na jesień, zimę. Kieruję się zawsze zasadą- nosimy, to co lubimy i co nam leży z lekkim ukierunkowaniem na nowości- to jest kwintesencja mody, mojej/naszej mody!

Budrysówka- to świetne rozwiązanie na świąteczno- zimowy look. Czapka i rękawiczki to dobre dopełnienie. 



Płaszczyk w stylizacji mniej eleganckiej- taki zamysł. Dorzuciłem moją ulubioną kamizelkę z kapturem, buty za kostkę, spodnie rurki i oczywiście czapkę. 



Parka- to jedna z propozycji, znanych i lubianych kurteczek. Świetnie sprawdza się w chłodniejsze dni, chroni przed wiatrem. Ta opcja wydłuża sylwetkę- polecam. Eleganckie buty z efektownymi klamrami i rękawiczki dodały szyku. 



Niekonwencjonalna parka, ale jak szykowna. Kaptur wykończony 
kolorowym futerkiem wyróżni nas z tłumu i doda indywidualności. Bordowy golf nie pozwoli na nudę, doda wyrazistości. 





Elegancki płaszczyk- to świetne rozwiązanie, jeśli lubimy stylizacje z klasą, a i lekkim luzem- golf to on rozluźni ten look.



I wreszcie pikowana kurtka. Lubiana przez wielu, noszona prawie przez wszystkich. To świetny pomysł na szybki look. Sprawdza się, ponieważ nadal jest na topie, a i sportu w stylizacji nigdy nie za wiele. Komin, rękawiczki i czapka wskazane w chłodniejsze dni.



Zima już wkrótce. Pamiętajmy, że czapki, kominy czy szale mogą zapewnić nam komfort termiczny, jak również posłużyć jako świetny dodatek do naszych stylizacji. 

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajne stylizacje za kazda pogode mnie bardzo podoba sie plaszczyk z futerkiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Krzychu. Dzięki za pozytyw. Płaszczyk z futerkiem- to jest to! Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Wszystkie stylizacje naprawdę super. Bardzo podoba mi się płaszczyk z kamizelka z kapturem, look jak z ulic NY.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się Twój styl, jest elegancki a zarazem "luźny". Mam też do Ciebie takie pytanie, gdzie kupujesz czapki? W oko wpadły mi propozycje ze sklepu Sterkowski. Polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Bartek. Przejrzę.... P.s dzięki. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Przeglądnąłem ofertę sklepu z czapkami. Jest duży wybór, a to podstawa. Myślę, że przy takiej wielości asortymentu, można stworzyć ciekawe, modne stylizacje.

      Usuń
  4. Mówił Ci już ktoś, że masz świetne wyczucie stylu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, zawsze naprawdę dobrze wyglądasz. Można się od Ciebie uczyć. A gdzie kupujesz buty? Ja ostatnio z racji konieczności zacząłem zamawiać w sieci na https://butymodne.pl/sportowe-meskie-c257929.html i jak się okazuje można tak taniej kupować buty i bezpiecznie. A rozmiar zawsze mi pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę gustowne stylizacje! Męskie i eleganckie. Brawo!

    OdpowiedzUsuń