piątek, 27 grudnia 2019

Akwizytorzy współczesnych czasów! Reklamy, dymki wszechobecne w sieci, internecie!

Dziś już nie można spokojnie przejrzeć sieci, wyskakujące okna reklamowe skutecznie odrzucają klikającego od surfowania po internecie. Piękne kolorowe banery, dymki wszystkie krzyczą- kliknij mnie!



Wyrastające jak grzyby po deszczu, firmy marketingowe uczą nas reklamy, za nie małe pieniądze. 
Próbują nas przerobić- oferując większe zasięgi na Facebooku, Instagramie itp.
Większość z nas woli mieć więcej niż mniej, więc płaci. Pytanie jest jednak takie- czy to może tylko kliknięcia (like), a nie rzeczywiste zainteresowanie naszym profilem, firmą, marką.
Wszyscy dają się nabrać ludziom z marketingu, tym ludziom jednak zależy jedynie na sprzedaży, na niczym więcej... to akwizytorzy współczesnych czasów! 
Jest milion sposobów na kliknięcia, czy to prawdziwe zainteresowanie, czy może puste statystyki, które często nie mają nic wspólnego z interesowaniem się nami, profilem czy produktem. 
Same statystyki to tylko statystyki ... nie dajmy się zwariować. 
Nadal- nawet w tym współczesnym świecie liczy się osobowość, człowiek, dobry produkt. Liczby, wykresy, dane to tylko taki pic, na poczet naszych wyobrażeń i niby możliwości.
Tak, tak ten świat to pieniądz, więc firmy przerabiać nas będą, a czy im się uda, zależy to tylko od nas- i chwała, wolna wola! 

Nie lubię, tych ciągłych maili, ofert zareklamuj się u mnie, tych dymków pytających, czy mogą mnie powiadamiać o wydarzeniach. 
Czasem chcę przejrzeć znany portal, ale zanim do czegoś się dokopię, muszę przejść wiele niechcianych reklam- ja mówię nie. Bo świat to nie tylko pieniądz, ale treść- dla mnie to jest ważne! 

6 komentarzy:

  1. Reklama dźwignią handlu, choć wkurzają trzeba przyznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. No tak, jednak lekkie przegięcie jest widoczne i to bardzo. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat tak się składa, że teraz reklama jest lepsza lub gorsza i wiele zależy od firmy reklamującej się. Ja jestem przekonany, że na początku na pewno warto jest poznać termin targetowanie https://push-ad.com/blog/targetowanie-co-to-jest/ aby wiedzieć do kogo kierować naszą reklamę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie martwi ten napływ spamu oraz to jakie konsekwencje to może mieć. Tutaj https://funkymedia.pl/marketing/seo/nasilenie-spamu-w-google-niszczy-google-search-niektore-strony-rankuja-na-ponad-300-000-fraz możecie sprawdzić sobie jak teraz to się nasiliło. Niektóre strony nawet rankują na ponad 300 tysięcy fraz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętaj także o reklamie internetowej. W obecnych czasach jest to podstawa rozpoznawalności. Ciekawe propozycje ma domena online, zajrzyj do nich w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń