poniedziałek, 23 listopada 2020

Cellbes- oryginalna szwedzka marka, która stawia na dobrą jakość swoich produktów!

 Jesień to czas, w którym zaczynamy rozglądać się za okryciem wierzchnim. Odzież w naszych szafach, niekoniecznie nadal nam się podoba, a trendy w modzie każą nam iść w nowe! 



Moja garderoba i jej wielość czasami przytłacza, ale jako bloger modowy- odzież i wszystko, co z nią związane to moja pasja.

Bardzo potrzebowałem kurtkę jeansową. O dziwo nie miałem takiej w swoim asortymencie. Produkt ze sklepu Cellbes okazał się strzałem w dziesiątkę. Katana zachwyciła mnie swoją niepowtarzalnością, kolorem, a przede wszystkim rodzajem zapięcia- zamek. 

Jakość wykonania to wielkie wow. Jestem od wielu lat w branży i wiem co, piszę i czego oczekuję, a bardzo wymagający ze mnie  klient. 

Przejrzałem sklep online i wybrałem również kurtkę w szarym kolorze, bardzo ciepła, lekka, wygodna. Kolorystyka pewna, znana i lubiana. Tak po prostu potrzebowałem takiej do moich nowych, jesiennych stylizacji.



Kurtka https://www.cellbes.pl/mezczyzni-produkty-odziez-wierzchnia-kurtki-9552/kurtka-609908 

Sklep posiada w swoim asortymencie szeroką gamę rozmiarów, co jest wielkim atutem. Większość firm, marek ma odzież w  podstawowych rozmiarach, a co z mniejszością? W Cellbes każdy znajdzie coś dla siebie.

Co mnie w sklepie jeszcze urzekło, kazało na chwilkę przystanąć i się zastanowić? Czy może coś więcej wybrać, coś co przyozdobi moje mieszkanie? Kategoria dla domu, przykuła moją uwagę. 

Firma i w tej kwestii posiada niezły asortyment.

Uwielbiam kolory, więc musiałem kupić dywan, piękny pełen barw. Jak już przyszła przesyłka, mój kot Gutek uznał, że to jego najlepsza miejscówka- zrobiłem mu niezły prezent! 




Ten dywan miał już zakończyć moją przygodę z kupowaniem w tym sklepie.

Piękne, barwne zasłony z kolorowymi kwiatami okazały się kolejnym produktem w moim koszyku. W połączeniu z nowym dywanem stworzyły ciepły domowy, przedświąteczny klimat.



Zasłony https://www.cellbes.pl/dla-domu-marki-odziezowe-cellbes-19034/zasony-we-wzory-2-pack-613667

Polecam markę Cellbes. W produktach tej firmy jakość jest na pierwszym miejscu. 

Sklep https://www.cellbes.pl/

Facebook https://www.facebook.com/cellbespl/

Instagram https://www.instagram.com/cellbes.pl/


17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Cześć. To fakt. Kolorystyka mnie bardzo przekonała. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. W tym sklepie znalazłam swoje idealne zasłony. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ prześliczny jest ten kociak. Nie wiedziałam nawet, że masz kota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Klaudia. W kwietniu 2021 roku Gucio (mój kot) będzie miał 14 lat. Przygarnąłem go ze schroniska- miał może miesiąc, ledwo stał na nóżkach. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Mega jest ta kurteczka. Super krój. Mam nadzieję, że na mnie też tak będzie wyglądać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Przemek. Na pewno będzie dobrze leżeć! Ciepła, dobry wykon i jakość! Polecam. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Cześć Agnieszka. Powiem Ci, że katana na zamek, tego potrzebowałem. Zima szybko zleci, na wiosenne stylizacje, będzie bardzo potrzebna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki śliczny kociak :) Po co Ci dywan, jak masz takiego futrzaka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Dziękuję bardzo. Dywan dla kota- lubi to miejsce. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Fajna ta katana! Chyba pora żeby sprawić sobie podobną :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć. Dla mnie jej fajność (katany) zaczyna się na zamka- guziki to normalka. Styczeń, luty, marzec... zleci. Dobrze mieć taką kurteczkę w szafie. Modnie, stylowo i na czasie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. łooooo :D ostatnie zdjęcie, petarda ;)

    OdpowiedzUsuń