wtorek, 9 marca 2021

Hotel Mistral Sport **** w Gniewinie to świetne miejsce na aktywny wypoczynek.

  Marzec to miesiąc, w którym odliczamy dni do końca zimy. Promienie słoneczne, przypominają nam, że już za chwilę natura obudzi się do życia. Kilka ciepłych dni lutego, obudziło we mnie chęć podróżowania. Pomorze to moje ulubione, niezapomniane miejsca- miasta, miasteczka. Nie mogłem dłużej wysiedzieć w domku i postanowiłem wyprzedzić wiosnę. Ruszyłem poznawać moją ukochaną Polskę. 


Wybrałem Gniewino, miejscowość, która znajdowała się kilkanaście kilometrów od morza i blisko dużych miast, kurortów- Gdynia, Hel, Gdańsk, Sopot. 

Obiekt  w tej małej miejscowości wyrastał wśród niewielu domów. Duży, majestatyczny, w sąsiedztwie wielkich wiatraków, które wyglądały jak olbrzymy broniące twierdzy. Tył obiektu otulają boiska. 

Trochę historii.

Obiekt był bazą pobytową reprezentacji Hiszpanii Podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej – Euro 2012. Warto też sprawdzić na stronie hotelu, jakie jeszcze zespoły sportowe w nim gościły http://hotelmistralsport.pl/sport/goscili-u-nas 



Hotel Mistral Sport to obiekt nie tylko sportowy, choć oczywiście jest tu wszystko dla osób, które uprawiają sport i lubią aktywny tryb życia!

To, również świetne miejsce dla par, czy całych rodzin. 


Atrakcje hotelowe to ogromny atut, tego hotelu!

Basen i jacuzzi, sauny, spa- to tylko mały element wielkiej całości. 

Moje trzy dni pobytu, to zbyt krótki czas na odkrycie wszystkiego, ale kilka miejsc odwiedziłem i skorzystałem z dobrodziejstw obiektu.

Basen.




Jacuzzi.





Ściana solna. 





Sauny. 



Po kilku godzinnym relaksie wybrałem zabieg i masaż świecą w hotelowym spa. 


Meso Skin.
Jest to innowacyjny, nowoczesny zabieg mezoterapii bezigłowej, polegający na wtłaczaniu substancji aktywnych w głąb skóry. Metoda jest całkowicie bezbolesna i gwarantuje widoczne zmniejszenie zmarszczek, pozostawiając skórę wygładzoną, nawilżoną oraz bardziej napiętą.





Masaż świecą.

Ten rodzaj masaż sprawia, że skóra staje się miękka i aksamitna w dotyku. Przywraca jej jędrność, elastyczność i blask. Doskonale nawilża i regeneruje. Świece Wellm to produkt 100% naturalny. Są subtelnym połączeniem masła Shea z olejem kokosowym oraz odpowiednim aromatem. 





Po masażu i zabiegu czułem się jak nowo narodzony! 

Restauracja na czas pandemii była nieczynna, ale hotel znalazł rozwiązanie, aby goście czuli się komfortowo. 
Zostały stworzone pokoje restauracyjne- czyli możliwość skorzystania z posiłku w indywidualnie przygotowanym pokoju.



Zupa- kaszubska ,,Dziadówka" - mega, rewelacyjne danie, przepyszne!


Pierś z kurczaka, brukselka, zapiekanka ziemniaczana, sos.


Mój przepyszny ulubiony deserek- czekoladowe brownie, leśne owoce, sorbet owocowy!


Rosół drobiowy, makaron, marchewka, pietruszka- wyborny. 


Burger wołowy, frytki, mix sałat z sosem. 


Zapiekane jabłka, kruszonka owocowa, lody waniliowe. 


Krem z czosnku, ryba wędzona, oliwa smakowa- danie REWELACYJNE! 


Golonka, kapusta zasmażana, patatki, musztarda i chrzan. 
Dania wyborne- szef kuchni jak dla mnie to mistrz świata! 

Pełnowartościowe śniadanka podawane były do pokoju. Ucieszył mnie duży wybór zestawów. 




Bilard, piłkarzyki, stół do ping- ponga. 



To dobre miejsce dla dużych i małych chłopców. 


W hotelu do dyspozycji gości są również rowery- skorzystałem. 


Te kilka dni spędzonych w Gniewinie w luksusowym czterogwiazdkowym hotelu Mistral Sport upłynęły bardzo szybko. Jestem wypoczęty, zrelaksowany, pełen pogody ducha. 
Tak mocno zauroczyło mnie to miejsce, że jestem gotowy na jeszcze więcej. Myślę, że wiosną latem- przyjadę tu ponownie. 

Hotel- 
Wyposażenie, czystość, zabezpieczenia przeciw Covid- 19 na wysokim poziomie. 
Ludzie- 
Obsługa w pełni profesjonalna, bardzo miła, pomocna. 
Miejsce-
Cisza, spokój, urokliwe, pełne przyrody- dobre miejsce na rodzinny wypoczynek. 

Ostanie zdjęcie- dzień wyjazdu. 



12 komentarzy:

  1. no no, tak to można spędzać czas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Dokładnie- jest tu wszystko. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Fajne miejsce na lato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Myślę, że tak. Wiosną- latem miejsce nabierze barw, koloru. Wracając już do domku- miły Pan z taxi opowiadał o miejscowości, pokazał mi Jezioro Żarnowieckie i wieżę widokową. Jak tylko będzie okazja- przyjeżdżam tu ponownie. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. oho, świetna fotorelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten czerwony sweterek wygląda tak jak kardigan dla dziewczynki który uwielbia moja córka. Chyba kupie sobie sweterek w takim kolorze i będę z córką miał super stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za ten wpis! Ja z kolei polecam zapisać się na masaż tajski https://thaisun.pl/ – rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odkryj magiczny Berlin z naszą inteligentną wyszukiwarką noclegów! Znajdź idealne miejsce na pobyt, by cieszyć się pełnią tego fascynującego miasta. Wygodne rezerwacje czekają na Ciebie, rozpocznij przygodę już teraz! https://www.findbookingdeals.com/pl/de/-1746443-berlin/

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego co zaprezentowałes wynika, że naprawde można wiele ciekawych rzeczy robic w tym miejscu. Każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oprócz pięknej okolicy i bliskości morza, basen sportowy w hotelu na pewno dodaje uroku temu miejscu. To idealna okazja, aby jeszcze bardziej cieszyć się aktywnym wypoczynkiem w otoczeniu przyrody.

    OdpowiedzUsuń