piątek, 1 kwietnia 2022

Najlepsze sprawdzone sklepy dla modnego, stylowego mężczyzny!

 Modna, stylowa odzież na czasie- tego szukamy najczęściej w sieci. Zajmuję się modą od wielu lat, więc zawsze stawiam na jakość, mając już wyrobiony gust- dobry gust! 


 Zacznijmy od kultowego, bardzo znanego duetu projektantów  Paprocki&Brzozowski

Wielu mężczyzn stawia na wygodę, funkcjonalność, a przede wszystkim na jakość. Dres- słowo znane, czasami niedoceniane, ale większość z nas lubi tego rodzaju odzież. 

W mojej szafie od niedawna jest dresik od tej marki. Niebanalny, funkcjonalny i modny. Nosi się wyśmienicie, a jeszcze lepiej się w nim wygląda. Jakość to słowo klucz- tu panowie projektanci stanęli na wysokości zadania. 

Polecam tę markę bez wahania! 



Tu bluza w połączeniu z ramoneską! 
Ponadczasowy, zawsze modny styl!



Jakość w połączeniu z niepowtarzalnością- to naprawdę nie jest zwykły dres! 




Modna stylowa, elegancja.

 Od wielu lat ubieram się w sklepie MODINI PRESTIGE!
Marka Modini.pl w swoim asortymencie posiada piękne koszule, w rewelacyjne motywy. Buty wizytowe skórzane, dodatki, spinki, paski, krawaty i wiele rzeczy dla mężczyzn, którzy cenią sobie  elegancję. 


Ta koszula w piękny motyw w kwiaty, przyszła do mnie wczoraj- kolorystyka przecudna, uwielbiam.


Buty, kamizelka z Modini Prestige!


Kultowe motylki są ze mną już długo. Cenię sobie bardzo tę koszulę- jedna z moich ulubionych.


W tej stylizacji wykorzystałem skórzane buty broksy od tej marki. Wygodne, stylowe, podkreślające klasę mężczyzny! 


A może oryginalne obuwie sportowe- mój nowy nabytek! 


Mega wygodne buty! 

Polecam markę/sklep Modini Prestige- jakość, dobra cena i rewelacyjna obsługa, czego chcieć więcej!



Oryginalne marki światowe- lubiane i cenione! 

Uwielbiacie może marki światowe? Modne, kipiące nowościami, pomysłowością, po prostu same szczyty mody! 


Luz przeplatany wyróżnianiem się z tłumu.... Tak, tak lubimy takie połączenia. VISCIOLA FASHION ma to wszystko w wyjątkowych cenach. Ubieram się u nich od lat, cenię ich jakość, profesjonalne podejście do klienta! 



Buty Trussardi- kolorek przepiękny! 


Kurteczka wiosenno- letnia, służy mi już długo. Modny krój, niebanalny kolorek;




Buty Calvin Klein, bluza Armani 


Buty i t-shirt z Visciola Fashion




Nie sposób przedstawić wszystkich moich stylizacji z odzieżą od Visciola Fashion- mam naprawdę wiele świetnych oryginalnych ciuchów z tego sklepu.
Firma posiada szeroki asortyment odzieży damskiej, do wyboru do koloru !


Szwedzka marka Cellbes dla wszystkich od rozmiaru S do XLLLLL.......... 

Cenie sobię sklep Cellbes, ponieważ posiadają w swojej ofercie odzież konwencjonalną, łącząc ją z rewelacyjną jakością.
Marka posiada duży asortyment przede wszystkim dla Pań, ale i o nas mężczyznach, marka nie zapomina.
Panowie w większym rozmiarze, też tam spokojnie się ubiorą.
Moje stylizacje z Cellbes!



Czarna bluza- wygoda, luz w połączeniu z uśmiechem.



Opcja bluzy w kolorze granatowym!



Kurteczka wiosna- lato. Stylowa, modna, a przede wszystkim funkcjonalna. Pomimo delikatności, mocno osłania przed chłodem.


Kurtka (katana) jeansowa- w tym roku już udało mi się ją wrzucić na siebie. Fajna, nie? 




A może biały t- shirt? Bezcenny w każdej męskiej szafie, przydatny prawie zawsze, nie można się bez niego obejść!

Również z tej marki mam sporo odzieży, wybrałem tylko kilka propozycji.

TO MOJE TOP 4 .... WEDŁUG MNIE NAJLEPSZE! POLECAM, WIĘC....


6 komentarzy:

  1. Fajnie zaprezentowane,zajrzę. Szukam dobrych butów sportowych, nieoklepanych w stylu Nike itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć. Visciola Fashion ma w swojej ofercie, wiele butów męskich- modnych, znanych marek. Modini Prestige, też ma dobre obuwie i Cellbes. Jeśli chodzi o Paprocki&Brzozowski to panowie mają niewiele rzeczy dla mężczyzn, ale za to świetnej jakości! Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Hej mam buty z Visciola Fashion i kilka rzeczy z Cellbes. Muszę powiedzieć, że też lubię te sklepy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Reasumując- wiemy co dobre i gdzie. Pozdrawiam sedecznie.

      Usuń
  3. Dobrze, że wszedłem na ten blog. Dowiedziałem się bardzo dużo.

    OdpowiedzUsuń