środa, 8 czerwca 2022

Hotel Jantar Wellness & Spa w Ustce- moje ulubione miejsce nad polskim morzem.

  W tym roku maj rozpieścił nas pogodą. Kilka spacerów, ciepłe promienie słońca, wiatr i opalanie, które lubię- sprawiły, że nie mogłem doczekać się mojego wyjazdu do Ustki.



Swój pobyt zarezerwowałem już w zimie- mam wtedy pewność, że będzie dostępny, mój ulubiony pokój z widokiem na sosnowy las, przez który z oddali dochodzi szum i zapach morza. 


 


W tym roku do Ustki postanowiłem wybrać się w maju. Chciałem zobaczyć, jak wiosną wygląda to cudowne miejsce i też nie chciałem czekać do lata, bo po długiej zimie byłem stęskniony za wyjazdem. 


Do Ustki i hotelu Jantar Wellness & Spa jeżdżę co roku. Jest to miejsce, w którym regeneruję się po zimie, odpoczywam, nie myślę o niczym stresującym- po prostu pełen relaks. 

Lubię to szykowanie się, pakowanie, wymyślanie stylizacji, co wziąć, co zostawić- bo będzie mi zbędne. W tym roku maj sprawił mi lekki problem, nie wiedziałem, czy będzie ciepło, jakie zabrać kurtki, czy dwa swetry mi starczą? 

Jestem wielbicielem mody, znam się na modzie, więc moje stylizacje wyszły ok- a co najważniejsze nie zmarzłem i czułem się komfortowo.


Po przyjeździe w recepcji hotelu przywitała mnie uśmiechnięta pani, która poznała mnie od razu jako stałego gościa. Dostałem kartę ( klucz) do pokoju i pojechałem windą na trzecie piętro. 


Po przekroczeniu progu pokoju poczułem przyjemny zapach czystości, świeżości- jasny przestronny pokój, nowoczesny nadmorski design to dopełnienie udanego wypoczynku. 


Nie wiem, co jest takiego w Ustce, ale tam zawsze się wysypiam. Może to morski, przyjemny klimat, a może wygodne duże łóżko.

Nie wiem, ale uwielbiam tam spać! 

Po długiej podróży z Dolnego Śląska byłem bardzo głodny. Wcześniej zarezerwowałem stolik w restauracji ,,Trzy Córki" i tam też zaskoczenie .... Nowa karta menu, bardzo mnie ucieszyła były w niej dania pod moje gusta. 

 

Oranżeria.




Jedzonko mnie zachwyciło i postawiło na nogi.


           Deserek 



Z restauracji skorzystałem w sumie trzy razy. Wypróbowałem kilka potraw, zup, deserów. W czasie mojej diety takie rarytasy sprawiły mi dużo radości. 


Jestem spostrzegawczy, więc dojrzałem też dużo nowych kwiatów Monster- które w nowoczesny sposób ożywiły wnętrze restauracji ,,Trzy Córki". 






Pozostałe cztery dni korzystałem z obiadokolacji. Lubię tę formę wyżywienia, ponieważ jest duży wybór, można skosztować różnych dań. W hotelu Jantar obiadokolacje są na przysłowiowym wypasie! Szef kuchni to prawdziwy mistrz- polecam!

W ciągu siedmiu dni trafiłem na dwa z brzydką pogodą, ale hotel Jantar zapewnia na niepogodę dużo atrakcji.

Jedną z nich było hotelowe spa.


Skorzystałem z GANBANYOKU- totalne odprężenie, połączone z masażem dłoni wprowadziło mnie w błogi stan.


Później klasyczny masaż rozluźnił napięte mięśnie.





Po spa byłem odprężony, rozluźniony, nic nie bolało.

W drugi niepogodny dzień poszedłem na basen, jacuzzi i do sauny.





Sauny.




Pływanie, wygrzewanie się w jacuzzi i saunach dodały mi energii. 

W kolejne dni pogoda bardzo dopisywała, było pięknie. Aura zachęcała do długich nadmorskich spacerów. 



W hotelu poznałem ciekawych ludzi z pasją, którzy organizowali warsztaty eco. https://www.y4u.pl   Facebook  https://www.facebook.com Samodzielnie wykonana doniczka przeze mnie, w której zasadziłem kwiatka, dała mi wiele radości. 




Ustka to również piękne uliczki, sklepiki, gdzie znalazłem starą księgarnię- taką z klimatem. Kupiłem w niej książkę, z tematyki, która obecnie bardzo mnie fascynuje, czyli filozofia. To taka moja pamiątka z pobytu w Ustce.


Tydzień szybko minął, jak zwykle było tu cudownie. Dla mnie sezon letni już się rozpoczął, bo przeważnie zaczynam go Ustką w Hotelu Jantar. To tutaj wypoczywam po długiej zimie, wpadam na nowe pomysły, ładuję akumulatory i nabieram chęci na dalsze wyjazdy.

To moje miejsce, bardzo dla mnie szczególne i godne polecania. 


Za rok na pewno tu wrócę! Mój ulubiony hotel Jantar Wellness & Spa jest w rozbudowie, więc będzie jeszcze większy i piękniejszy- muszę to zobaczyć!

Hotel https://jantar-ustka.pl/

Facebook FanPage hotelu https://www.facebook.com/HotelJantar

Instagram https://www.instagram.com/hoteljantar/



1 komentarz: