niedziela, 9 lipca 2017

Jak może ubrać się, nosić się modnie mężczyzna po 40- tce.

Jak może ubrać się, nosić się mężczyzna po 40 stce. Moda męska/look dla mężczyzny.
1.Pełen luz- ponadczasowe przetarte jeansy, trampki, t-shirt, okulary, bransoletka i gustowna torba to przepis na bardzo ciekawy/modny look! 

a.

2. Kolejna propozycja to casual w modnym/gustownym wydaniu. 
Na wpół elegancka koszula, lubiane przez wielu jeansy i żółte na wpół eleganckie buty, wyróżnią cię z tłumu i to jest to! Zegarek, okulary- obowiązkowo. 

a.

3. Streetstyle. Miejski look, lubiany przez mężczyzn. Bawełniana koszula, ciemne jeansy, buty lekko za kostkę to propozycja na letnie, chłodniejsze dni, jakich niemało w naszym umiarkowanym klimacie. 


4. Ta stylizacja jest niekonwencjonalną, ale look w przedłużanym bezrękawniku, to modna prezentacja siebie. Propozycja dla odważnych mężczyzn. Polecam! 


5. Lubicie swetry? Jeśli tak to koniecznie w niebanalnym, ciekawym kolorze! Chabrowy kolor nie jest przeznaczony tylko dla pań, my faceci również możemy wyglądać w nim, rewelacyjne. Do tej stylizacji dorzuciłem buty w podobnym kolorze. Okulary i zegarek to dopełnienie looku- tak może wyglądać męska moda! 

6. Taka propozycja? Czemu nie spójrzcie- koszula w męskiej stylizacji to strzał w dziesiątkę! Buty prezentowane tu, to monki- eleganckie, pasujące np. do jeansów. Okulary przeciwsłoneczne i zegarek jako męska biżuteria- lubię bardzo. 

7. Jeśli męska moda i ponadczasowy look to bez marynarki, nie da się. Tak pewną/znaną stylizację trzeba zaprezentować. Tak wiem,
ciepło lato i marynarka. Wszyscy jednak wiemy, że u nas w Polsce, dziś 32 stopnie a jutro 18 stopni - taki mamy klimat...
Koniecznie dorzucie do ubrania/tego ubrania, białe trampki. Męskość  cokolwiek to znaczy mamy w pełnym wydaniu- mowa o stylizacji z marynarką w roli główniej! 


Mam nadzieję, że moje propozycje przypadły wam do gustu- choć jedna.
Trzymajcie się. Men40+ 

19 komentarzy:

  1. Super !!! Podobasz mi się w każdym wydaniu; na luzie i bardziej elegancko.
    Pozdrawiam :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Sonia. Dziękuję, dziękuję - miło mi. Pozdrawiam również.

      Usuń
  2. Ewelina Ewelina9 lipca 2017 11:11

    Wszystkie stylizacje są rewelacyjne pod każdym względem...jednak jak już pisałam wcześniej białe trampeczki to jest to. W połączeniu z marynarką, t-shirtem i fajnymi jeansami tworzą niepowtarzalny styl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Ewelina, miło Cię czytać tutaj. Dziękuję za docenienie.Jasne- znam Twoją opinię odnośnie marynarki i białych trampek. Moja pierwsza taka stylizacja była rok temu ... wtedy odkryłem ( ja sam) w niej potencjał, połączenie jest mega i Ty to Wiesz.

      Usuń
    2. Ewelina Ewelina9 lipca 2017 12:45

      Cieszę się że mogę Cię obserwować...i nie ukrywam że uwielbiam Twój styl.
      Potrafisz tak wszystko dopasować do siebie że nie można się napatrzeć.

      Usuń
    3. Wow!Dziękuję Ewelina-najcenniejsze komplementy jakie może "dostać" bloger modowy. Miło mi bardzo.

      Usuń
    4. Hej! Ja chciałem się tylko dowiedzieć, skąd buty na 6 propozycji? Wyglądają obłędnie! Świetne stylizacje, aż oczu nie można oderwać! :)

      Usuń
    5. Cześć Tomek. Dziękuję bardzo za pozytyw. Buty monki z firmy Kulig. Pozdrowienia dla Ciebie.

      Usuń
  3. Witam Cię serdecznie.Patrzę z zaciekawieniem i ciekawość pochłania mnie.Dbasz o swój wizerunek,ciekawe stylizacje przy których rozważasz, każdy sposób ich przedstawienia .Mocny akcent co do marynarki..jest na TAK.Kreatywność i wolność to podstawa.Dodam tak od siebie Sebastian znakomicie .pozdrawiam serdecznie..

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ..wyróżnienia blogu.Sebastian " niech Twoje myśli wibrują i same się realizują ".bo jak sam wiesz wszystko co doskonałe,dojrzewa powoli. pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tera, dziękuję bardzo. To dzięki Waszym głosom. p.s ciekawa/dobra myśl .... Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Witaj Tera. Dziękuję za miły komentarz. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sam staram się dbać o dobry wygląd, te stylizacje jak dla mnie są świetne. Ważne, żeby potrafić dopasować do siebie wszystko. Całość żeby była miła dla oka. Też na co bardzo zwracam uwagę to buty. Nawet zacząłem przeglądać oferty sklepów internetowych https://butymodne.pl/nikopol-skora-naturalna-p29.f125.html , bo można tam wybrać świetnej jakości buty i eleganckie. Takie jak lubię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe propozycje :) A co sądzisz o strojach, które znajdują się tutaj http://zender.com.pl/katalog-odziezy-meskiej/r? Wiem, że ubieranie się do biura może być dla wielu osób problematycznym zadaniem, dlatego warto sobie pomagać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nie wyglądam tak dobrze jak Ty i zostają mi zakupy w sklepach specjalistycznych. Może nie jestem gruby, ale prawie 2 metry wzrostu + solidna dawka mięśni (i nie tylko :) sprawia, że zakupy robię np. na https://modnyduzypan.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog o męskiej modzie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylówka, brawo za odważny dobór kolorów....żółte półbuty gdzie można kupić?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak się nie jest przystojnym i nie ma sylwetki i łysina zaczyna świecić to najlepsze ubrania gadżety i perfumy nie pomogą!

    OdpowiedzUsuń