niedziela, 9 lipca 2017

Jak może ubrać się, "nosić się" mężczyzna po 40 stce. Moda męska/look dla mężczyzny.
1.Pełen luz ..ponadczasowe "przedarte" jeansy, trampki, t-shirt, okulary, bransoletka i gustowna torba to "przepis" na bardzo ciekawy/modny look! 
a.
2. Kolejna propozycja to casual w modnym/gustownym wydaniu. 
Na wpół elegancka koszula, lubiane przez wielu jeansy i żółte na wpół eleganckie buty, wyróżnią Cię z tłumu .... to jest to ! Zegarek, okulary - obowiązkowo. 
a.

3.Streetstyle. Miejski look, lubiany przez mężczyzn. Bawełniana koszula, ciemne jesny, buty lekko za kostkę to propozycja na letnie, chłodniejsze dni, jakich niemało w naszym umiarkowanym klimacie. 

4.Ta stylizacja jest niekonwencjonalną, ale look w przedłużanym bezrękawniku, to modna prezentacja siebie. Propozycja dla odważnych mężczyzn.... Polecam! 

5.Lubicie swetry? Jeśli tak to koniecznie w niebanalnym, ciekawym kolorze! Chabrowy kolor nie jest przeznaczony tylko dla Pań, My faceci również możemy wyglądać w nim, rewelacyjne. Do tej stylizacji dorzuciłem buty w podobnym kolorze. Okulary i zegarek to dopełnienie looku - tak może wyglądać męska moda ! 
6.Taka propozycja? Czemu nie ... spójrzcie- koszula w męskiej stylizacji to strzał w dziesiątkę! Buty prezentowane tu, to monki- eleganckie, pasujące np.do jeansów. Okulary przeciwsłoneczne i zegarek jako męska biżuteria - lubię bardzo. 
7.Jeśli męska moda i ponadczasowy look to bez marynarki, nie da się. Tak pewną/znaną stylizację trzeba zaprezentować. Tak wiem,
ciepło lato i marynarka. Wszyscy jednak wiemy, że u nas w Polsce, dziś 32 stopnie a jutro 18 stopni - taki mamy klimat...
Koniecznie dorzucie do ubrania/tego ubrania, białe trampki... "Męskość " cokolwiek to znaczy ... w pełnym wydaniu- mowa o stylizacji z marynarką w roli główniej! 


Mam nadzieję, że moje propozycje przypadły Wam do gustu- choć jedna.
Trzymajcie się ... Men40+ 

12 komentarzy:

  1. Super !!! Podobasz mi się w każdym wydaniu; na luzie i bardziej elegancko.
    Pozdrawiam :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Sonia. Dziękuję, dziękuję - miło mi. Pozdrawiam również.

      Usuń
  2. Ewelina Ewelina9 lipca 2017 11:11

    Wszystkie stylizacje są rewelacyjne pod każdym względem...jednak jak już pisałam wcześniej białe trampeczki to jest to. W połączeniu z marynarką, t-shirtem i fajnymi jeansami tworzą niepowtarzalny styl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Ewelina, miło Cię czytać tutaj. Dziękuję za docenienie.Jasne- znam Twoją opinię odnośnie marynarki i białych trampek. Moja pierwsza taka stylizacja była rok temu ... wtedy odkryłem ( ja sam) w niej potencjał, połączenie jest mega i Ty to Wiesz.

      Usuń
    2. Ewelina Ewelina9 lipca 2017 12:45

      Cieszę się że mogę Cię obserwować...i nie ukrywam że uwielbiam Twój styl.
      Potrafisz tak wszystko dopasować do siebie że nie można się napatrzeć.

      Usuń
    3. Wow!Dziękuję Ewelina-najcenniejsze komplementy jakie może "dostać" bloger modowy. Miło mi bardzo.

      Usuń
    4. Hej! Ja chciałem się tylko dowiedzieć, skąd buty na 6 propozycji? Wyglądają obłędnie! Świetne stylizacje, aż oczu nie można oderwać! :)

      Usuń
    5. Cześć Tomek. Dziękuję bardzo za pozytyw. Buty monki z firmy Kulig. Pozdrowienia dla Ciebie.

      Usuń
  3. Witam Cię serdecznie.Patrzę z zaciekawieniem i ciekawość pochłania mnie.Dbasz o swój wizerunek,ciekawe stylizacje przy których rozważasz, każdy sposób ich przedstawienia .Mocny akcent co do marynarki..jest na TAK.Kreatywność i wolność to podstawa.Dodam tak od siebie Sebastian znakomicie .pozdrawiam serdecznie..

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ..wyróżnienia blogu.Sebastian " niech Twoje myśli wibrują i same się realizują ".bo jak sam wiesz wszystko co doskonałe,dojrzewa powoli. pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tera, dziękuję bardzo. To dzięki Waszym głosom. p.s ciekawa/dobra myśl .... Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Witaj Tera. Dziękuję za miły komentarz. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń