sobota, 11 stycznia 2020

Podszywanie się, kradzież moich zdjęć!

Dostaję setki informacji z Facebooka, Instagrama od moich Obserwujących, pytają mnie, czy mam konto na portalu randkowym. Przysyłają mi zrzuty ekranu (screeny) moich zdjęć z podpisem Piotr 41, Sławek 45 itp.
Informuję, że jedynymi miejscami, gdzie publikuję posty i moje zdjęcia, jest:
Facebook Wyszyński   https://www.facebook.com/Men40plus/
Blog Wyszyński Men Fashion https://men40plus.blogspot.com
Instagram wyszynski_men_fashion https://www.instagram.com/wyszynski_men_fashion/ 




Czasami jestem już znudzony, tymi ciągłymi pytaniami, z drugiej strony dziękuję ludziom za szybką reakcję. Pomimo że staram się zgłaszać do portali zaistniałą sytuację, efekty często są żadne. 
Sprawa wygląda łatwiej, jeśli ktoś podszywa się na Facebooku, choć tu też miałem wiele problemów, zwracając się z prośbą o usunięcie fałszywego konta. 
Pamiętam taką sytuację, kiedy to w lipcu ubiegłego roku, byłem wtedy w Kielcach, dostawałem non- stop wiadomości, że jakiś mężczyzna ustawicznie używa moich zdjęć na Facebooku i nie tylko. Chciałem skupić się na mojej pasji, przedstawiając moim Obserwującym relację z pobytu. Jednak ogrom wiadomości wybijał mnie z rytmu- byłem zły. 
Pomimo moich starań, o usunięcie fałszywych kont- jest to syzyfowa praca. Wiele informacji od ludzi, była skierowana do mnie, dlaczego na to pozwalam- pytam wszystkich, a co ja mogę! 
Zadaję sobie pytanie .....
Co chce zyskać osoba, która kradnie moje zdjęcia, mój wizerunek? Wiem jedno, jest kompletnie niedowartościowana. 
Czy jest to w porządku? Na pewno nie- mnóstwo pracy kosztuje mnie, przygotowanie dobrej jakości zdjęć, postów. 

UWAŻAJMY!
Szanowne Panie, Panowie- nie dajmy się nabierać na lewe konta, na ,,kochasi" internetowych. Zdjęcia to nie real. Myślę, że wszyscy to wiemy, warto jednak czasem przystanąć i się zastanowić. Mój przykład jest jednym z wielu. Większość z nas może paść ofiarą, takich działań, tym bardziej że wszyscy chętnie wystawiamy nasze buźki na Facebooku czy Instagramie. 






3 komentarze:

  1. Takie zachowania mogą przysporzyć kłopotów.. współczuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Magda. Dokładnie. Dlatego zrobiłem ten wpis, publikują go na swoim Fanpaga i Instagramie. Informując, że moje zdjęcia są tylko na Men 40 + (Facebook) Men40+ (ten blog) i Instagramie (Men40plus). Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Takie działania powinny być karalne. Ale jak się nad tym zastanowić to ci faceci muszą być niedowartościowani albo strasznie brzydcy. I jeszcze rada dla Pań nie zakochujcie się w zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń