poniedziałek, 21 września 2015

AKTYWNIE I NA DRWALA
Jak wszyscy wiemy od pewnego czasu stosowana jest moda na drwala . Osobiście jestem facetem lubiącym górskie wycieczki ,dużo chodzę po lesie i aktywnie spędzam czas na świeżym powietrzu .Styl survivalowy bardzo mi leży ,dobrze czuję się z brodą w flanelowej koszuli i wygodnych traperach ! Na moją wyprawę włożyłem buty firmy KEEN  http://www.keen.pl/ .Jest to marka ,która podbiła rynek w USA a teraz ruszyła  na podbój starego kontynentu .Produkty KEEN tworzone są dla ludzi ,którzy prowadzą aktywny tryb życia , cenią naturę i dbają o otoczenie .Dla mnie ważna jest także wygoda w noszeniu niezbędna na pieszych ,górskich wycieczkach , w wymagającym nierównym terenie .Przy dobrze butów kieruję się również tym żeby nadawały się do miejskiej stylizacji i były wykorzystywane do różnych looków .Do traperów dodałem flanelową koszulę z pikowanymi wzmocnieniami ,która dopełnia tzw .Stylu na drwala ! Koszula jest firmy Brave soul ,dostępna w sklepie JegoSzafa http://www.jegoszafa.pl/ .Bardzo fajny sklep i duży wybór ubrań dla Nas facetów .

2 komentarze:

  1. "na drwala" do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka ja od niedawna tak "latam" ale .. leży mi taki styl .Pozdrawiam

      Usuń