sobota, 19 marca 2016

Świetnym  dopełnieniem męskiej stylizacji ,jest torba  i nie chodzi tu tylko o dodatek ale również o praktyczność ! Portfel ,czy komórka wypychająca kieszenie nie doda uroku naszemu wyglądowi !
Na naszych ulicach widać duże młodych mężczyzn ,noszących torby "przez ramię " i to jest to ! Skończyły się czasy PRL- u ,kiedy to jak pamiętam Faceci nosili torbę  na ramieniu - nie bardzo modne to dziś ! My Faceci po 40 stce ,chcemy przecież być też jeszcze długo na "Topie "  więc idziemy w stronę "nowości " !
Ja osobiście "stawiam" przy wyborze producenta i sklepu ,na  polskie produkty .Dlaczego ? - przede wszystkim , wykonanie , trwałość - a cena wcale nie musi być wyższa niż produkty "chińskie " które "zalewają " mocno nasz rynek ! 
Po przeszukaniu sieci ,sklepów online - trafiłem na firmę http://polskagalanteria.pl/  tak ,tak sama nazwa "kazała " mi się zatrzymać i przejrzeć ofertę ! Większość z Nas chce mieć dobry produkt w niskiej cenie i ja taki znalazłem http://polskagalanteria.pl/Torba-meska-skorzana-MAGRE-PL-Duza-Iwan,p,1952 . Zalety - naturalna skóra ,cena poniżej 100 zł i bardzo dobre wykonanie , które sprawdziłem zaraz po nadejściu przesyłki ! 

Wiecie co jest najważniejsze w kupowaniu online ? Powoli ,bez pośpiechu a zapewne znajdziecie mnóstwo tańszych produktów ,rzeczy niż w niejednym sklepie stacjonarnym - przykładem jest moja nowa ,rewelacyjna torba , takiej szukałem . Wrzucam jeszcze kilka zdjęć mojego nowego udanego nabytku !
https://web.facebook.com/PolskaGalanteria/  

2 komentarze:

  1. Wspaniały opis.Twoją zaletą jest promocja polskich produktów. Wygoda i szyk. Jeżeli chodzi o torbę ,dopasowana do Twoich potrzeb,to element stylizacji ,który jest spójny z resztą ubioru .Czekam na następną odsłonę .. pozdrawiam ..

    OdpowiedzUsuń