środa, 14 września 2016

Modne, wygodne buty z amerykańskiej firmy Keen.

Buty Keen w stylu miejskim. 
Z obuwiem tej firmy zapoznałem się praktycznie na początku blogowania. Moja praca polega na tworzeniu stylizacji, to też moja pasja. Próbuję pokazać, poprzez blog, moje inne hobby czy zamiłowania np. wycieczki do lasu w góry czy z sentymentu i już teraz z wewnętrznego obowiązku, spacerowania z psami ze schroniska.


2.

 Kilka zdań o firmie Keen http://www.keen.pl/
Amerykańska firma Amerykański producent sprzętu outdoorowego. Założony w mieście Alameda w Californi 2003 roku, obecnie swoja siedzibę ma w Portland w stanie Oregon. Jednym z głównych wyróżników produktów Keen, jest dbałość o środowisko. Większość materiałów wykorzystywanych przy produkcji pochodzi z recyklingu, w portfolio firmy są także produkty dedykowane weganom. A wszystko to z zachowaniem najwyższej jakości, która doceniana jest na całym świecie przez miłośników outdooru. Produkty KEEN są sprzedawane w ponad 5,000 specjalistycznych sklepach obuwniczych, podróżniczych, outdoorowych, liderów sprzedaży towarów sportowych, a także specjalistycznych sieciach handlowych na całym świecie – w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie, Chinach, Korei, Japonii, Australii, Nowej Zelandii czy Meksyku.



Moje pierwsze buty Keen - wrażenia 

W ubiegłym roku jesienią postanowiłem wypróbować znaną mi już ( poprzez znajomych ) markę.
Jako, że lubię buty wysokie, na tę porę roku i z myślą o początku zimy, powinny mi też wtedy służyć ,wybrałem model http://www.keen.pl/towar/men-the-59/
Moja pierwsza myśl po rozpakowaniu przesyłki, mogą być ,,ciężkie " i jak większość butów o takich gabarytach średnio- wygodne. O dziwo buty są bardzo lekkie i mega wygodne, nie boję się powiedzieć/napisać, że (mowa o tym modelu) wygodniejszych nigdy nie miałem- rewelacja!


1.
Kolejny model od Keen 

Z pewnym siebie już nastawieniem (bardzo pozytywnym) do marki, zamówiłem kolejną parę butów. Tym razem postawiłem na model http://www.keen.pl/towar/men-glenhaven-mid/  
bardziej do wykorzystania do stylizacji miejskich i poruszania się po takim terenie, oczywiście kilka razy miałem je również przy krótkich wędrówkach i spacerach po lesie z psami. Ten model obuwia sprawdził się bardzo dobrze, ale na dalsze wyprawy proponuję pierwszy prezentowany model.


1.

 Lato tego roku, sandały od Keen.

 Ten rodzaj obuwia, czyli sandały był dla mnie obcy, tak po prostu nie lubiłem, nie byłem przekonany. Jako, że celem podstawowym w moim blogowaniu, było próbowanie się z rzeczami nowymi (dla mnie nowymi), musiałem wypróbować takie obuwie, to był priorytet. Obawiałem się sandałów konwencjonalnych, poszedłem na łatwiznę i wybrałem kolejny model od Keen, urokliwe i niekonwencjonalne, tego szukałem http://www.keen.pl/towar/men-uneek-stripes/
Pierwsze wycieczki w upalne dni, czy wypad do miasta i eureka sandały rewelacja i już było jasne, nie tak diabeł straszny a nawet bardzo wygodne, funkcjonalne i pasujący do moich stylizacji. 




Kilka tygodni temu, kolejny model "Nowość" 

To już była tylko formalność, znałem markę, wypróbowałem buty sprawdziły się w każdych okolicznościach i do moich looków!
Mam kolejny model na ten zbliżający się sezon jesień/zima.  http://www.keen.pl/towar/citizen-keen-ltd-wp/
Wrażenie, krótki test: wygodne mega tak jak pierwszy model. Pasują do wielu moich stylizacji, a to jest bardzo ważny czynnik, decydujący o moich wyborach.




Polecam Wszystkim Markę Keen z czystym sumieniem!
Sklep online Keen http://www.keen.pl/ 
Fan Page (Facebook )  https://web.facebook.com/keenpolska/


9 komentarzy:

  1. Buty -- nieodzwony element ubioru.Postawiłeś na wygodę ,aby chodzenie w nich było przyjemne.Ponadto na bezpieczeństwo,wytrzymałość i lekkość.Jednocześnie ,żeby prezentowały się atrakcyjnie i pasowały do całości..Moda jak wiemy stale się zmienia i popularne są różne style w ubieraniu, a jednak zdecydowanie mogę powiedzieć,że masz już własny styl.Bawiąc się modą,jak piszesz zmieniasz stylizacje czyli wszystko ze sobą mieszasz i tworzysz oryginalne zestawienia stylistyczne i kolorystyczne. Wiadomo butom też warto poświęcić trochę uwagi. Zdjęcia i opisy wspaniałe.Pozdrawiam serdecznie .. tera

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj tera ,jak zwykle przyjemnie czyta się Twój wpis . Dziękuję za tak miłe słowa . Co do stylu swojego ,tak mam i wiem czego szukam a to chyba najważniejsza kwestia dla "blogera modowego " Nie chodzi o to by ubierać się tylko modnie ,ale tworzyć ,poprzez mieszanie, łączenie swoje stylizacje.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę dobra i wygododna marka na co ja także zwracam szczególną uwagę.W swojej kolekcji choć nie jest zbyt duża mam jedną parę tej firmy,ale jak czytam Twój wpis mam ochotę na następne.Dzięki i pozdrawiam:-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow -pasują do wszystkiego! A jeśli dodatkowo są wygodne i w miarę lekkie jak piszesz, to na pewno się sprawdzą na jesień. Akurat poluję na takie obuwie, dzięki za wpis.
    Może masz ochotę zerknąć do mnie? Na pewno znajdziesz coś dla siebie - zapraszam :) http://blog.ozonee.pl/skad-sie-biora-trendy-w-modzie/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ,dziękuję za Twój komentarz . Oczywiście ,zajrzę do Ciebie ,jestem ciekaw . Wszystko co związane z odzieżą ,stylizacjami uwielbiam .Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. A jakie nosisz męskie buty wizytowe? bo sportowe ciekawe jakoś łatwiej kupić mam wrażenie. A wygodne wizytowe trochę się trzeba nachodzić, nawet jak bierzesz skórzane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli szukasz butów przeznaczonych do gry w squasha, to koniecznie zwróć uwagę na ofertę przygotowaną przez sklep https://www.squashtime.pl/buty-meskie-c-2.html Mają szeroki wybor a do tego pełne rozmiarówki

    OdpowiedzUsuń
  7. Znalezienie wygodnego obuwia zajmuje nieraz wiele czasu, dlatego takie recenzje sa bardzo przydatne.

    OdpowiedzUsuń