środa, 19 października 2016

Zegarek Aztorin jako dopełnienie męskich stylizacji!
Dlaczego ta marka ? Jak Wiecie telewizja + dziś internet to "okno na świat " Wiele reklam pokazywało ten produkt . Wielu znanych sportowców posiada ten czasomierz i oczywiście uczestnicy  lubianego  przeze mnie reality show "Azja Express " . Wpływ na mnie  tych mediów przyczynił się do chęci wypróbowania i przetestowania tej marki .
Nadszedł czas wyboru . Niekoniecznie jest to czynność lubiana przeze mnie , ponieważ człowiek nigdy do końca nie wie który !
Kilka modeli przykuło moją uwagę ,ale prowadząc blog modowy , tworząc stylizację musiałem wybrać taki ,który będzie pasował nie tylko do jednego looku . 
Decyzja zapadła , jestem posiadaczem modelu z linii "Sport Limited Line " Zalety : jako ,że wyprodukowano tylko 1000 sztuk , mogę czuć się wyjątkowo i jestem pewien ,że nie zagości ten zegarek  prawie na  każdym męskim nadgarstku a to jest priorytet w wyborze ,dodatków do moich stylizacji .
Muszę tu wspomnieć iż posiadam już biżuterię tej marki i świetnie komponuje się w moich lookach . Wykonana jest z dobrej jakości materiałów i jest modna ,a to też jakiś wyznacznik moich wyborów! 
Jeszcze jedna ważna sprawa , firma Aztorin zadbała w pełni o pierwsze wrażenie nabywcy . Przesyłka była dostarczona błyskawicznie , opakowanie "futerał " powala ! Szyk ,elegancja to pierwsze słowa wypowiedziane na widok zawartości .Wizual to bardzo ważny aspekt dla Nas kupujących i tu firma podołała w 100 procentach . 
Zegarek pasuje do wielu moich stylizacji casualowych jak i sportowych . Kolorystyka tarczy , połączenie kolorów jest w tym wypadku rewelacyjna . Do dyspozycji prócz bransolety jest również pasek skórzany , mamy wybór a to bardzo ważne ! 
Podsumowanie - Firma Aztroin  http://www.aztorin.com/ wyprodukowała bardzo dobry zegarek za przyzwoitą cenę .
Na pewno przy poszukiwaniu kolejnego zegarka , zajrzę do sklepu Online tej firmy-Polecam !
Aztorin http://www.aztorin.com/
https://web.facebook.com/aztorin/?fref=ts 

2 komentarze:

  1. Męski blog roku 2016... Wyróżnienie to wielki sukces.GRATULUJĘ !!!.Najtrudniejsze ,jak piszesz to czas wyboru.Ważna jest więc decyzja stanowcza.Potrafisz ocenić i sprostać temu co chcesz robić.Dzisiejszy post to biżuteria -zegarek zacytuję Twoje słowa " posiadam i mogę czuć się w nim wyjątkowo".Zdjęcia w pełni synchronizują się z zaletą posiadanych zegarków .. jak zawsze ciekawie ,z krótkim zarysem wiadomości. Pozdrawiam serdecznie ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Tera . Dobrze zauważyłaś ,nie lubię się rozpisywać - ma być krótko z sensem i na temat, moje wrażenie ,odczucia .Jako ,że jestem "spontan" zawsze piszę to co czuję .p.s Dziękuję za "gratuluję " mała sprawa a cieszy .Pozdrawiam Cię serdecznie !

    OdpowiedzUsuń