poniedziałek, 12 czerwca 2017

Jak może modnie i wygodnie ubrać się mężczyzna na spacer do parku, czy wycieczkę do lasu.....
Już za chwilę lato. Większość z nas będzie chciało odpocząć w zaciszu parków, lasów. Wybrać się na długie spacery.. 
Moje propozycje stylizacji. 
1. Na spacer, wśród łąk.. 



W tej stylizacji, chcę wam zaprezentować niezwykle modny przedłużany bezrękawnik/bluzę. Narzucony jest na biały t-shirt. Spodnie wąskie ( moje ulubione ), dorzuciłem do całego looku buty Slip on. Tak ubrani na pewno będziemy czuć komfort/wygodę jak i również będziemy wyglądać na "czasie". 
2. Dłuższy wypad do lasu ....

Jeśli szykujemy się na wycieczkę do lasu, przy tym np. lekkie pagórki to tak ubrany facet, będzie wyglądał bardzo dobrze. 
Zaczniemy od butów - przede wszystkim stawiamy na wygodę. Mam na sobie buty keen, bardzo wygodne. Spodnie długie jeansowe, ze względu na kleszcze- lepiej zabezpieczyć się przed tym niechcianym pasażerem na gapę! Koszula w kratę i koszulkę z większym dekoltem, dla tych którzy lubią uwydatnić, sportową sylwetkę. Plecak obowiązkowo ....
3. Spacer po parku ......


Czasem, nie mamy ochoty na dłuższą eskapadę. W każdym dużym mieście mamy parki. Możemy wybrać się z rodziną na poobiedni spacer. 
Moja pierwsza propozycja stylizacji dla mężczyzny to lniana koszula ( przewiewna ), oczywiście kultowe, modne białe trampki + jeansy.

Jeśli wolicie stylizację z koszulą w roli główniej, to też świetne rozwiązanie. Proponuję kolorek, ponieważ lato to świetny czas na eksperymentowanie z mocniejszymi kolorami. W dopełnieniu całości, dorzuciłem zegarek. Ten zapomniany czasomierz, jest czasem "kropką nad i" w dobrym looku, więc polecam mężczyznom... 

Nie mogłem również zapomnieć o marynarce.. Ten element w stylizacji jest tak kultowym, jak "mała czarna" dla kobiety. Panowie, marynarka jest numerem jeden, bardzo polecam, w połączenie z jeansami, trampkami i t-shirtem zrobi niepowtarzalny casualowy look. Będziecie czuć się wyjątkowo ! 






5 komentarzy:

  1. Ewelina Ewelina12 czerwca 2017 13:04

    Twoje stylizacje są rewelacyjne. Wszystko idealnie ze sobą współgra. Bardzo podobają mi się trampki...w szczególności białe (uwielbiam ten kolor ��)... pasują do wszystkiego a zarazem wyglądają znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewelina, miło Ciebie czytać ... Dziękuję za komentarz. Białe trampki to moje ulubione obuwie w tym sezonie, są bezkonkurencyjne w moim przekonaniu. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Ewelina Ewelina12 czerwca 2017 13:33

      Zgadzam się z Tobą...białe najlepsze. Widać to też na ulicy...dużo ludzi śmiga w trampeczkach. Również pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Lato przed nami..tuż..tuż.Pokazujesz jak czuć się komfortowo. Odkrywasz coś nowego w sobie bo drzemią w Tobie zdolności i umiejętności, które tylko czekają, by je odkryć,że możesz zrobić więcej niż Ci się wydaje. Wspaniale prezentujesz swoją kolekcję w cudownym klimacie,stylizacje rewelacyjne a zdjęcia są fantastyczne .pozdrawiam serdecznie tera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj/cześć Tera. Miło Cię czytać, zresztą jak zwykle... Nawet nie wiesz, jak poprzez te litery, dodajesz mi chęci do dalszego działania/odkrywania nowego... Poprzez 'tworzenie" stylizacji, (to moja pasja) odkrywam siebie a to jest bezcenne... Pozdrawiam również serdecznie Tera.

      Usuń