piątek, 28 lipca 2017

Jak podnieść poziom testosteronu w naturalny sposób-trening w domu ! 
Poziom testosteronu u mężczyzn zaczyna spadać po 30 stce w wieku 40 lat możemy powoli odczuwać jego braki.
Gorsze samopoczucie, utrata siły mięśniowej, gorsza kondycja, spadek libido .... 
Trening siłowy może podnieść, ilość testosteronu w twoim organizmie! 
Przedstawiam wam kilka ćwiczeń, które bez problemu możecie wykonać w domu.
1. Pompki - ten rodzaj ćwiczenia, zna prawie każdy. Wydawałoby się, że to takie nic nie znaczące ćwiczenie... jednak prawda jest inna. Przy dużej intensywności i systematyczności, możemy świetnie rozwinąć mięśnie klatki piersiowej. Dobrą opcją jest trening tego ćwiczenia np. pompki na krzesłach... 
Tu wykonuję trening na pufach, ale lepszą opcją będę krzesła - tylko dla "zaawansowanych"

2. Trening z hantlami 
Wszędzie kupicie tego typu sprzęt. Hipermarkety, sklepy sportowe, czy nawet sklep Biedronka ( czasem ma w swoim asortymencie, niedrogie hantle). Dobór wagi/ciężaru, zostawiam wam. 

Takim sprzętem praktycznie możecie ćwiczyć "wszystko"np.barki, biceps, triceps, klatę, przysiady ... po 40 stce nie musimy skupiać się na ogromnej sile, ale na dobrej sylwetce, więc ciężar nie jest aż tak istotny. Dużo ruchów i przy dużej intensywności, da pozytywne rezultaty. 

3.Drążek- to dla mnie bezcenny, sprzęt.
Tu mamy kilka możliwości. Jeśli mieszkacie w starym budownictwie to strych będzie odpowiednim miejscem do zamontowania drążka. Mamy jeszcze opcję drążka rozporowego, który świetnie sprawdzi się w mieszkaniu.
Lub ....
Montujecie i ćwiczycie ... każda forma podciągania, będzie dobra. Oby intensywnie i systematycznie ( 3, 4 razy w tygodniu ). 

Te trzy przedstawione opcje treningu w zupełności wystarczą ... trenując 3, 4 razy w tygodniu po 45 minut z dużą intensywnością i systematycznością... podniesiemy swój poziom testosteronu, co za tym idzie, będziemy sprawniejsi ( całościowo). Będziemy mieli lepsze samopoczucie i lepszą sylwetkę.
WAŻNE - przed podjęciem decyzji o systematycznym trenowaniu ( szczególnie po 40 ste ) dobrze odwiedzić lekarza (badania), on podejmie decyzję czy możemy, spokojne trenować!  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz