wtorek, 22 sierpnia 2017

Zegarek, biżuteria Aztorin- Apart w męskiej stylizacji.





Dodatki w postaci zegarka czy bransoletki to podstawa dobrego/modnego looku. Dziś już mężczyźni nie boją się eksperymentować, potrafią dobrze się ubrać i dopełnić swoją stylizację, pięknym zegarkiem czy elegancką bransoletką.

Zegarek Aztorin z Apart

Wszyscy znamy chyba markę Apart. Od 40 lat jest już na rynku, znana, ceniona. Doświadczenie tej firmy, przekłada się na bardzo dobrej jakości produkty. W swojej ofercie mają piękne zegarki, biżuterię męską i damską. 

 http://www.apart.pl/zegarki/aztorin/aztorin-casual/5148   


Od ponad roku posiadam zegarek Aztorin, kilka bransoletek, spinki. Jestem bardzo zadowolony z tych produktów. 
Postanowiłem nabyć kolejny czasomierz i bransoletkę w kolorze złota. Piękne łączenie złota z kolorem czarnym ( pasek w zegarku i rzemyki w bransoletce) dodało mojej stylizacji charakteru.


a.

Kolor złoty jest obecnie modnym i wraca do łask. Polecam Wszystkim tym, którzy lubią nowe/lepsze rozwiązania. 


Jeśli myślicie nad zakupem dobrej jakości biżuterii męskiej czy klasowego modnego zegarka to przeglądnijcie sklep internetowy http://www.apart.pl/bizuteria W swojej ofercie, posiadają zegarki casual, sport czy classic.
Aztorin fan page https://web.facebook.com/aztorin/

9 komentarzy:

  1. Dostrzegasz to co jest ważne. Wyobrażnia i sposób w jaki opisujesz są efektem Twojej pracy i Twój sposób myślenia.Fajnie zajrzeć do Ciebie i poznać nowości rynku.Pozdrawiam Tera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Tera. Pracując 3 lata nad blogiem/stroną zaczynam dokładnie dostrzegać co jest dobre dla mnie. Wyszukuję elementów jak najlepszych w mojej ocenie do stylizacji. Zegarek i biżuteria z firmy Aztorin jest już sprawdzoną przeze mnie. Skusiłem się, więc na kolejne, takie eleganckie/piękne dodatki. Posłużą mi do wielu klasycznych stylizacji. Pozdrawiam Men40+

      Usuń
  2. Widać, że znasz się na rzeczy. Lubię Cię czytać, bo wiem, że nie zarzucisz tylko "suchymi" produktami, ale także jakąś myślą przewodnią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się taka interpretacja stroju eleganckiego, klasycznego - ta stylizacja świetnie podkreśla także sylwetkę. Super, pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasycznie, a jednocześnie z pazurem. Przyciągasz wzrok! Świetna stylizacja np. na... randkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Dobra ocena (klasyka z pazurem). Drugi plan, rzeczywiśie "robi" nastrój + ten look np. na... randkę. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Rewelacyjny jest ten zegarek! Ja ostatnio jestem wkręcony w akcesoria Zippo. Ostatnio trafiłem na stronę internetową http://www.zegarkowy.pl/category/zippo-accessories gdzie można kupic je w bardzo interesujących i kuszących cenach!

    OdpowiedzUsuń