środa, 22 listopada 2017

Świąteczny prezent dla mężczyzny.


Dziesięć pomysłów na świąteczny prezent dla
mężczyzny. 
1. Książka-odpowiedni podarunek dla osoby obcej, ale również 
dla męża/chłopaka.
2. Stylowy pasek-dziś na rynku są paski, które sami możemy
skrócić. Odpowiednia stylowa klamra i mamy super prezent.
3. Płysta CD- jeżeli znamy "smak'muzyczny obdarowywanego.
4. Krawat-każdy mężczynza powinien mieć taki dodatek w swojej 
szafie.
5. Zegarek-prezent zawsze na czasie. Proponuję zegarki z
dadatkiem koloru złotego-modne w sezonie jesień/zima 2017.
6. Skórzany notatnik lub kalendarz.
7. Bransoletka, spinki-czyli męskie dodatki w postaci 
biżuterii, które pięknie podkreślą, męski świąteczny look.
8. Mucha, poszetka-poprzez takie dodatki, możemy stworzyć
niebanalną stylizację.
9. Dobry, skórzany portfel-koniecznie z groszem na szczęście
w środku.
10. Perfumy-jeśli znamy gust lub ulubioną markę 
obdarowywanego,jest to bardzo dobry pomysł na prezent.

8 komentarzy:

  1. A mi się wydaje, że mimo wszystko książka nie jest dobrym pomysłem dla osoby, której się nie zna - można nie trafić w gust i do siebie taką osobę zrazić. Myślę, że fajnym i dość uniwersalnym rozwiązaniem są też karty podarunkowe do ulubionego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Bartosz, głębokie spostrzeżenie.... odnośnie książki-zrazić. To są pomysły a Ty wybierasz co chcesz, ewentualnie podarować- nic na siłę. Pozdrawiam. p.s idąc Twoim "tropom" to lepiej dać kasę ... gdzie w każdym sklepie, można kupić, co się chce .. takie ... to ...Każdy pomysł jest dobry, jeśli się trafi a jak Wiesz, tu nigdy nie ma pewników tym bardziej dla osoby obcej.

      Usuń
    2. To jeżeli kogoś nie znasz, to możesz nie trafić w ego gust z książką, ale już wiesz, który to jego ulubiony sklep żeby kupić kartę podarunkową?
      Przerażające i przykre jest to co się dzieje z tym społeczeństwem..
      Ja uważam, że książka to cudowny pomysł i jeżeli kogoś nie znasz dobrze, to zawsze możesz mu podarować swoją ulubioną książkę- może mu się spodoba, albo zarazisz go swoim ulubionym autorem. Ale fakt, najpiewr ulubionego autora trzeba mieć..

      Usuń
  2. Świetny wpis! Ja się właśnie zastanawiam nad idealnym prezentem dla mojego narzeczonego! Ostatnio w internecie natknęłam się na zegarki drewniane firmy woodworld i znalazłam też u nich na stronie jeszcze świetne drewniane muchy i zastanawiam się czy taki zestaw będzie odpowiedni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj- drewniane muchy i zegarki to rewelacyjne/orginalne prezenty, mega pomysł na świąteczny podarunek. Szykuję właśnie wpis o drewnianych dodatkach (muchy, spinki), zapraszam zatem. Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
    2. Przeglądnąłem właśnie, ofertę tej firmy- zegarki rewelacyjne!

      Usuń
  3. Dla bliskich świetnym prezentem mogą być na przykład zegarki Casio Mają świetny design i często pasują zarówno do sportowych, jak i eleganckich stylizacji. Poza tym, osoby noszące zegarki zawsze wydają mi się bardziej atrakcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Julia. Większa atrakcyjność poprzez noszenie, męskich dodatków w postaci zegarków. No jasne ..... też jestem tego samego zdania. Co do zegarków Casio, nie mam, ale może warto wypróbować! Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń