poniedziałek, 18 grudnia 2017

Jak schudnąć - skuteczne odchudzanie. Jak zrzucić zbędne kilogramy. Jak pozbyć się nadwagi.

 

Jak zrzucić zbędne kilogramy!


Odwieczne pytanie, które zadaje sobie wielu z nas. Wiemy, że nadwaga jest niezdrowa, że wyglądamy tak sobie, że ruch sprawia nam kłopot (np. wiązanie butów) - to dzwonek, że czas coś z tym zrobić! 



Sport to również moja pasja. Blogerem modowym jestem 6 lat, a trenuję sport już 31 lat. Mam doświadczenie, niejednokrotnie wskakiwałem na -,,masa/rzeźba". Dokładnie wiem jak schudnąć i jak przybrać na wadze.
Udało mi się również zdobyć srebrny medal na mistrzostwach Polski w armwrestlingu! 

Często szukamy diety cud- a takiej nie ma. Kuszą nas w reklamach, pięknymi obrazkami, że posmarujesz tu i tam, połkniesz pastylkę, wypijesz herbatkę i waga leci, jak nic... takie produkty, jedynie mogą wspomóc odchudzanie.



 UWAGA - nie ufamy, wszystkiemu co widzimy w reklamach  tu warto zaczerpnąć wiedzy od osób, które się na tym znają- lekarz, trener.

Przecież logika powinna nam podpowiedzieć. Musimy uzyskać ujemny bilans kaloryczny tzn. więcej spalamy kalorii niż dostarczamy do organizmu a waga musi zejść, nie ma innej opcji. 
Tak wiem, łatwo się mówi a ciężej to zrealizować.

To zaczynamy.


1.Trzeba chcieć- nie tylko, przez tydzień, dwa czy miesiąc. Tu się liczy konsekwencja, albo chce być szczupły i zdrowy, albo grubszy i niekoniecznie zdrowy.

2. Internet jest pełen super ćwiczeń- poszukaj, potrenuj, daj coś z siebie. Zapytaj znajomego trenera, koleżanki, która chodzi do siłowni na fitness. Każda forma sportu to twój klucz do sukcesu! 

3. Tak po prostu- nie jedzmy tyle. Ja wiem, że smakuje. 
Najgorszymi produktami są (węglowodany) cukierki, czekoladki, ciasteczka, cukier, ziemniaczki, jeśli jemy za dużo. 
W tym wszystkim chodzi o umiar. Jedz z rozsądkiem a waga na pewno zejdzie.

 Pamiętaj, możesz schudnąć bo siła jest w Tobie! Jeśli ją odnajdziesz- nic nie jest w stanie cię zatrzymać.  


6 komentarzy:

  1. Mi bardzo pomogła pani doktor z wrocławskiej kliniki http://stopotylosci.pl/ gdzie zapisałem się na początku tego roku. Udało się zrzucić już 25 kilogramów. Dobrze rozpisana dieta i trzymanie się jej może zdziałać cuda

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chcecie na prawdę dowiedzieć się jak mądrze przejść na dietę i chudnąć, polecam wam przeczytać ten artykuł http://dietetyk.edu.pl/jak-madrze-schudnac/. Jest tu na prawdę sporo ciekawych i wartych uwagi informacji na ten temat. Moim zdaniem powinny was zainteresować

    OdpowiedzUsuń
  3. Słuchajcie, też zastanawiam się nad tym właśnie, aby zacząć jakieś odchudzanie. Powiedzcie mi czy waszym zdaniem warto jest zacząć chodzić na takie https://www.fitpark.pl/ siłownie plenerowe? Z tego co słyszałem to sporo osób z nich korzysta i sobie chwali. A jakie jest wasze zdanie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Trenuję jak mam czas. Biegam, chodzę na basen.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sprawdź też takie ćwiczenia: https://doktorfit.edu.pl/cwiczenia-na-testosteron/ A przy okazji mega ciekawy artykuł, dzięki! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Turnusy odchudzające to kompleksowe programy, które pomagają uczestnikom w osiągnięciu ich celów zdrowotnych i sylwetkowych. Oferują one nie tylko skuteczne metody odchudzania, ale także wiedzę i narzędzia, które pomogą w utrzymaniu zdrowego trybu życia po powrocie do domu.

    OdpowiedzUsuń