piątek, 23 lutego 2018

Modna stylizacja od marki MALE-ME

Jeśli lubisz modę, chcesz wyglądać dobrze, wyróżniać się z tłumu- wybierz odzież marki MALE-ME 

Nowoczesny mężczyzna szuka niebanalnych rozwiązań. Wygląd- mega look to podstawa naszego dobrego samopoczucia. Wiek nie powinien w żaden sposób ograniczać nas, przed poznawaniem nowego .... często lepszego.. 
Odzież z sieciówek, noszona przez tłumy nie jest zła, ale czy możemy czuć się wyjątkowo.. na pewno nie. Chcę obalić mit, że odzież od polskich projektantów jest bardzo droga. Oczywiście mamy w Polsce projektantów, którzy mocno mają wyśrubowane  ceny.... kierują się chyba zasadą, jak zarabiać to krocie, póki jesteśmy na topie- chyba czują się wyjątkowi/niepowtarzalni, ale to zostawiam, ocenie ich samych.
Przeszukałem sieć, poczytałem, przejrzałem ceny i najważniejsze ... jakość i to coś, co mnie zachwyci....i
znalazłem - markę Male-me http://www.male-me.pl/

Piszą o sobie i swoich produktach tak : 


MALE-ME ubiera pewnych siebie facetów, którzy są notorycznie zajęci i chcą zawsze dobrze wyglądać. Dajemy modę, która nie przytłacza, a pozwala podkreślić indywidualny styl.
Kolekcje MALE-ME dedykujemy pewnym siebie mężczyznom, którzy szukają nie ubrań, a mody - czegoś nowego, świeżego i zaskakującego; czegoś unikalnego, czego nie znajdą nigdzie indziej.

Czy słusznie- postanowiłem na próbę zamówić od nich ze sklepu dwie rzeczy. Spodnie w rewelacyjnym fasonie- takie lubię najbardziej, zwężane u kostek i bluzkę z odważnym dekoltem. Jako że ćwiczę w siłowni, wydała mi się odpowiednią.


Odzież dotarła do mnie błyskawicznie, co jest ogromną zaletą- tak po prostu nie lubię zbyt długo czekać.
Po rozpakowaniu paczki, zrobiłem wielkie wow.. odzież nienagannie zapakowana, innowacyjne metki a przede wszystkim jakość i jeszcze raz jakość. Spodnie wykonane z orginalnej włoskiej tkaniny, podkreślającej atuty męskiej sylwetki. Przypasuję do nie jednej stylizacji- takich było mi trzeba. 
Spodnie bit.ly/2gD3Ezk


Kolejnym moim wyborem była orginalna/ciekawa bluzka. Co przykuło moją uwagę- dekolt i oczywiście kolorystyka. Czerń to podstawowy kolor w dobrych/modnych stylizacjach- bardzo lubię.
Orginalna bluzka z kopertowym przodem, nakładających się na siebie części- to było coś, czego właśnie szukałem.





Reasumując- to był świetny wybór. Sklep http://www.male-me.pl/ to miejsce, które na pewno jeszcze odwiedzę. Zbliża się wiosna a marka Male-me ma w asortymencie, perełki, które mogą dopełnić niejedną modną, męską stylizację.





8 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja i na pewno spodobałaby się nie jednemu mężczyźnie. Jest przede wszystkim luźny i świetnie nadaje się na co dzień. Oby więcej takich pomysłów i już nie mogę doczekać się kolejnych wpisów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Radek. Dziękuję bardzo. Na pewno, moja stylizacja/look jest dla odważnych mężczyzn, lubiących modę/styl. Miło czyta się ludzi, którzy tak jak ja, wiedzę co jest dobre w modzie. Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  2. Witam Sebastian. Jak zawsze wspaniały opis,poparty cudownymi kreacjami.Potrafisz swoje zamierzone myśli po prostu pokazać czyli jak piszesz są to perełki, które mogą dopełnić niejedną modną, męską stylizację.pozdrawiam serdecznie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj/cześć Tera- czym dłużej zajmuję się tematem moda, tym bardziej stawiam na stylizacje inne/lepsze (według mojej oceny) Świat mody- to jest to, co mnie pochłania bez reszty. Poprzez stylizacje z MALE-ME, mogę się realizować- rozwijać.

      Usuń
  3. Buty oraz naszyjnik to chyba najlepsze elementy twojego ubioru. Wygląda to bardzo dobrze, od zawsze taki styl mi się podobał. Wygląda niezwykle elegancko a przy tym jest wygodne czyli łączy dwie najważniejsze cechy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Riwia- dziękuję za pozytyw dla mojej stylizacji. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Brakuje mi wyrazistego dodatku w twoim ubiorze. Pomyśl może o zegarku. Zegarki dodają bardzo dużo każdemu mężczyźnie i nie jest to tylko moja odosobniona opinia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Igor- Zegarek/zegarki to świetny dodatek do wielu stylizacji, często dorzucam. Moja wizja w tym looku, jest taka- czyli bez zegarka. Doceniam i szanuję Twoją opinię. Wiesz.... dlaczego moda mnie kręci/niesie.? Wszystko w myśli i rękach twórcy- czyli nas i milion możliwości. Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń