środa, 20 czerwca 2018

Podróż z PKP INTERCITY

Miałem okazję spędzić kilka dni w Ustce. Z Dolnego Śląska nad morze jest sporo kilometrów, więc podstawową sprawą jest środek transportu. 
Wybrałem kolej, czyli PKP Intercity.
Moja podróż przebiegła, bez żadnych problemów.
Przedziały zadbane, czyste, klimatyzacja, siedzenia lekko rozkładane- czyli komfort. Najważniejsze to wi-fi i oczywiście gniazdka z prądem- czego chcieć więcej. Moja pasja to blogowanie, więc mogłem korzystać z internetu do woli!



Konduktorzy- to pełna kultura, profesjonalizm, pomocni, bardzo mili, tu dla Intercity pochwały, naprawdę jestem mile zaskoczony. Podróżowałem kilkoma pociągami i za każdym razem, obsługa pociągu, pokazała się z dobrej strony. Tak więc to nie jednostkowy przypadek a reguła- to było bardzo miłe!


Następnym razem, na pewno wybiorę, ten środek transportu.
Szybko, bezpiecznie, ja zrelaksowany- a przy tym mogłem pisać i tworzyć posty na bieżąco.


Widoki przez okno pociągu, przecudne- czasem wspomnienia, jak dawniej, przemierzało się Polskę z PKP w młodości!
Świetnym rozwiązaniem są miejscówki, które zapewniają miejsce siedzące, a przy długiej podróży to bardzo ważne.

Reasumując- dziś kolej jest nie do poznania. Wysoka kultura pracowników, szybkość i komfort jazdy, czystość to tylko kilka przykładów na to, że klient dla PKP Intercity- jest najważniejszy!

9 komentarzy:

  1. Witam serdecznie :) wspaniały opis i nie omieszkam się dopisać do pochwał .. Korzystam zawsze i zadowolenie moje również pozytywne. A jazda pociągiem to fraida,bardzo lubię dlaczego bo myśli skupione nie tylko na zdarzeniach wspomnień,ale patrząc podziwia się widoki i mijające miasta nasze polskie . Pozdrawiam serdecznie ..tere

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Tera. Wybieram się już wkrótce, na przejażdżkę Pendolino. Całą moją podróż opiszę tu na blogu. Zapraszam więc na ciekawe zdjęcia i rzetelny opis- moje odczucia. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Z przyjemnością zajrzę :) miłej przejażdzki więc :)

      Usuń
  2. Witam.Często podróżuje PKP Intercity, i zawsze jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć. Ja dopiero zaczynam moją przygodą z PKP Intercity. Dobrze się zaczęła- jest komfort a to bardzo sobie cenię, więc jadę dalej. Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  3. Też bardzo często jeżdżę PKP Intercity i w ogóle mi się nie podoba nigdy. Wole już samolot.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię jeździć IC, TLK jednak nie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Potwierdzam IC to lepsza opcja, ale mamy wybór! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń