czwartek, 20 września 2018

Siłownie na świeżym powietrzu, pod chmurką w plenerze, to świetne rozwiązanie na promowanie sportu.

Jak ważny dla naszego organizmu, zdrowia jest ruch, ćwiczenia, uprawianie jakiegokolwiek sportu, to wszyscy wiemy! 
Ktoś wpadł na genialny pomysł, aby sprzęt podobny do tego w siłowniach, przenieść w plener. 



Bywalce siłowni, pakerzy, najczęściej młodzi ludzie powiedzą: Co to za sprzęt.... słaby jakiś! Jasne, jeśli ktoś z nas ma zamiar trenować zawodowo, to taki sprzęt nie wystarczy, ale może być fajnym dopełnieniem, treningów w siłowni.
Mowa jednak o ludziach, którzy trenują okazjonalnie lub lubią się ruszać. 



Czasem przechodząc tylko, lubię chwilkę przystanąć i potrenować. Zachwyca mnie widok starszych ludzi, pomimo swojej niezgrabności, trenują, uśmiechają się, rozmawiają ze sobą. Robią dla siebie tak wiele, dla swojego ciała, zdrowia i dobrego samopoczucia. 
Bywają tu ludzie w różnym wieku z zapałem do ćwiczeń i to widać. 
Nastał czas komputerów, wielu wygód i ruch już nie jest tak oczywisty, jak 30 lat temu. Dlatego takie siłownie, powinny nas zatrzymać na kilka chwil......



Jakie partie mięśni możemy trenować na takim sprzęcie?
Praktycznie wszystkie, plecy, triceps, biceps, klatkę piersiową. Możemy się porozciągać, wzmocnić stawy ścięgna. A przede wszystkim zrzucić, zbędne kilogramy. Najczęściej w takich miejscach jest wolne pole, więc możemy wykonać jakieś aeroby! Wszystko to już nasza inwencja, pomysły i chęci.



Pamiętajmy!
Nasze ciało z czasem starzeje się, ruch jest niezbędny do dalszego, dobrego funkcjonowania! Kto dziś zadba o siebie, ten dalsze lata z pogodą ducha, żyć będzie. Leniwy jednak zapłakać może bo lata lecą, a potem, może być już za późno! 

2 komentarze:

  1. U mnie w tym roku Producent siłowni zewnętrznych firma Fitpark postawił nową siłonie plenerową na osiedlu. Własnie na niej zamierzam zaczać swoją przygodę z ćwiczeniami i odchudzaniem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o budowanie mięśni, to ja jakiś czas temu dowiedziałem się, że bardzo pomocne w tym są takie https://elektrostymulatory.net/produkty/fitness/compex-fit-50/elektrostymulator-compex-fit-5-0/ elektrostymulatory. Powiedzcie mi czy ktoś z was może z nich korzystał i może mi coś więcej na ten temat powiedzieć?

    OdpowiedzUsuń