piątek, 14 grudnia 2018

Golf w męskiej stylizacji.

Golf towarzyszy nam od dawien dawna. 


Praktyczny, wygodny a przede wszystkim niezastąpiony w chłodne jesienno/zimowe dni.
W mojej szafie jest wiele swetrów/sweterków, jednak golfu jeszcze nie było. 
Postawiłem na kolory, lubiane przeze mnie, czyli- bordowy i beżowy. 
Dokonując zakupu, zawsze stawiam na pewne firmy/marki. Oba golfy nabyłem w https://www.jegoszafa.pl/ 
Przesyłka dotarła do mnie błyskawicznie, profesjonalnie zapakowana. Towar dobrej jakości a jestem wymagającym klientem. Prowadząc bloga modowego, wybieram tylko to, co najlepsze- wizual i jakość.



Do czego golf i z czym golf?
Opcji jest mnóstwo......
Tego typu rzecz będzie dobrze pasować do kamizelek, marynarek, płaszczy, kurtek, a nawet ramoneski- tak jak fot. wyżej. 
Kolorystyka to już kwestia gustu, kolory stonowane to pewniaki, łatwiej je dobrać. Golfy "grube" będą przydatne w mroźne dni. Lekkie golfiki tak jak wyżej do lżejszych stylizacji. 
Jeansy w połączeniu z samym golfem, to świetny pomysł na udany luźny look.  



Słowo o moim guście..... Przeglądam dziś męskie stylizacje, wszędzie na potęgę, łączenia golfa z marynarką. Opcja jak dla mnie zbyt "oklepana". Nie mówię nie, o gustach się nie dyskutuje, jedno wiem na pewno, co noszą wszyscy, nie jest już modne. 
Jeśli marynarka to do niej biała koszula, tego nic nie przebije! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz