środa, 26 lutego 2020

T- shirt własnego projektu- mój przekaz, moja pasja.

Jestem pasjonatem mody ponad 5 lat. Ciągłe stylizacje, sesje zdjęciowe, prowadzenie bloga to moje hobby. 
Stagnacja jest mi obca, więc stawiam na ustawiczny rozwój.
Wpadłem na pomysł stworzenia własnego T- shirtu. Nic wielkiego, musiało to być, jednak odzwierciedlenie tego, co robię, czym się fascynuję, taki mój, prawdziwy przekaz- czyli ja! 



Pierwsza myśl- to łatwizna.
Niestety, jeśli bardzo nam, na czymś zależy (tak jak mi) to sprawa z pozoru łatwa, staje się ogromnym wyzwaniem.
Pierwsze kilka dni to ciągłe rozmyślanie co i jak. Wypady z fotografem w różne miejsca, próby, pomysły itp. 
,,Stworzyć T-shirt/koszulkę z własną wizją z prawdą zawartą na nim"- wow, niełatwa sprawa. 
Genialny pomysł przyszedł nagle, pomogły zdjęcia z wakacyjnych wypadów. Mam takie zdjęcie z Ustki, gdzie byłem w moim ulubionym hotelu Jantar. Pamiętam ten dzień, kiedy to po rozpakowaniu się w pokoju hotelowym, pobiegłem szybko na plażę, zmęczony po podróży, ale bardzo szczęśliwy. Wszedłem na falochron, rozłożyłem ręce jak do lotu, wiatr wiał, przynosząc orzeźwiający morski zapach- takie lekkie pojednanie z naturą, uwielbiam takie stany!

Spójrzcie, zdjęcie zostało wykonane na szybko telefonem, więc jakość żadna, ale właśnie to fot. zostało wykorzystane na grafikę koszulki.



Mała przeróbka i już byłem w tym miejscu.



Kolejnym krokiem było wyszukanie dobrej firmy, która wykona mój pomysł. Przejrzałem sieć i znalazłem rekomendowaną firmę w Wałbrzychu. Profesjonalne podejście do klienta przyczyniło się do mojego zadowolenia.
Najpierw dostałem wizualizacje, potem decyzja o korektach i poszło. 



 Spotkanie w firmie https://g-art.com.pl/ 
Odbiór, sprawdzenie jakości- tu bez jakichkolwiek zarzutów i sesja na szybko. 


Moja myśl i przesłanie na koszulce. 

"Tu i teraz to nasz czas. Nie ważne ile mamy lat- marzenia niosą, pasje dodają pogody ducha i czynią nas dziećmi takimi, którzy dawniej z małej sprawy, budowali cały swój dziecięcy świat"- ja idę tą drogą i jestem szczęśliwy. 



My world- czyli mój świat! 

12 komentarzy:

  1. Witaj Agnieszka. Dzięki bardzo. Mam pytanie- jak dobrze widzę mieszkasz w innym kraju, nie w Polsce... a jesteś Polką... więc dziwne zapytanie... do mnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Internet/sieć, czyli mój blog i Fani/Obserwujący to nie tylko Polska. Teraz już wszystko rozumiesz ... koszulka i mój przekaz idzie do Wszystkich, bo są dla mnie równi...P.s że Ty nie lubisz, to już wiem, a inni może lubią.. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł. Wystarczą jeansy trampki i już jest super look na lato. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć. Dziękuję, dzięki. Świetny pomysł- ja tak będę chodził. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. 10 USD Zarejestruj się Prezent dla nowego klienta. Obsługa klienta 24/7. Kryptowaluta Wymiana Bitcoin Ethereum Marki: Spot, Futures, Perpetual Swap, aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z nami enquiries@bitcoinreturnspro.com facebook @ bitcoinreturnspro.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne stylizacje. Trafiam tu szukając inspiracji na prezent dla męża. Muszki z drewna super pomysł zwłaszcza dla kogoś kto nie boi się eksperymentować z modą. Polecam każdemu Pana inspiracje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Woow, świetny motyw na koszulkę. Naprawdę jest to dobry pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nadruk bardzo mi się podoba - pierwsze moje skojarzenie? Michael Jackson - nie mam pojęcia, dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witajcie. Dziękuję. Coś w tym jest.... trafione z Michaelem. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Jestem bardzo ciekaw, jakie masz zdanie o modnych sandałach męskich. Ja takowe widziałem na stronie https://butymodne.pl/sandaly-meskie-c19912.html i chętnie bym sobie kupił, ale tak naprawdę nie wiem, czy wypada. Daj koniecznie znać, co i jak!

    OdpowiedzUsuń