sobota, 2 kwietnia 2016

Męska modna stylizacja do pracy, na spacer, wycieczkę.


Dziś look, który najbardziej lubię. Czy jestem przekonany do takiej stylizacji? -Tak!


Jeszcze ponad rok temu zastanawiałbym się czy taki styl pasuje dla 40 parolatka, dziś mam przekonanie, że jeśli czuję się w takim stroju dobrze, powinno to być odnośnikiem czy dana stylizacja jest dla nas, dla mnie! Zalety - wygoda,  nie musimy patrzeć czy coś się zagniecie tak więc swoboda, pełen luz - a wielu mężczyzn, jak i ja lubi to najbardziej!


W dobranym stroju możemy wyskoczyć na miasto, do sklepu, na wycieczkę czy na spacer do parku. Muszę napisać o mojej czapce - od ponad roku moje stylizacje, próbuję podkreślić takim nakryciem głowy, po mojemu " smurfowe nakrycie ".  Po wielu próbach i wyszukiwaniu, takie czapki pasują do mnie i najbardziej je lubię !


W moim dzisiejszym looku użyłem koszuli z firmy http://www.jegoszafa.pl/  mam kilka rzeczy od nich i jestem bardzo zadowolony. 




Podsumowując- Panowie nie bójmy się eksperymentować i szukać swojego stylu, to my i tylko my wyznaczamy granice, nie ma czegoś takiego, jak w pewnym wieku nie "wypada " to mit! Wiem to, ponieważ jestem tego przykładem, że możemy wszystko zmienić, bariery są tylko w naszych myślach. Dziś lubię, jak się ubieram, czuję się rewelacyjnie, wiem że jestem indywidualnością a innym jeśli się nie podoba tzn. że to oni mają problem. Takie jest na dziś, moje nastawienie.

1 komentarz:

  1. Bardzo pomysłowe stylizacje. Część z nich na pewno wykorzystam w mojej nowej pracy. Od przyszłego tygodnia muszę zacząć ubierać się elegancko do biura, więc ten wpis zdecydowanie mi się przyda. Bardzo fajną odzież do pracy widziałem ostatnio na http://zender.com.pl/katalog-odziezy-meskiej/koszula,spodnie,zapaska/zapaska-5-koszula-10-spodnie-8 Myślisz, że coś takiego też może się sprawdzić?

    OdpowiedzUsuń