niedziela, 17 kwietnia 2016

Spacery z psami ze schroniska!


Postanowiłem od jakiegoś czasu "zadziałać " w temacie- pomoc zwierzętom ze schroniska. Jako że, pochodzę z okolic Wałbrzycha co dwa, trzy tygodnie podjadę do schroniska http://schronisko.walbrzych.pl/ i wezmę udział w akcji "Bieg na 6 łap"



Mój pomysł polega na pokazaniu psów schroniskowych w innym świetle tzn. że nie potrzebujemy super pięknego- rasowego psa ( choć takie pieski są oczywiście piękne ) by Nasz przyjaciel i My w duecie wyglądać dobrze! Dobra przemyślana stylizacja + pies kundelek, nie koniecznie pierwszej młodości.



Oczywiście nie jest tak za każdym razem , że kupując psa rasowego  chcemy się "lansować " ale czasem tak bywa bo... ładny, rasowy i drogi .



Może poprzez takie działanie ( moje działanie ) i przy pomocy innych, pokażemy modę na psy ze schroniska. Możemy stworzyć dobry look i pies taki będzie się prezentował rewelacyjnie, równie dobrze jak jego kolega za 2 tyś!



Moja strona na Facebooku https://web.facebook.com/Men-40--826897057353172/  ma coraz większy zasięg, może moje działanie pomoże w adopcji zwierząt ze schroniska- kto wie, ale... wiem jedno, frajdy z wyprowadzania psiaków mam co niemiara i to jest najważniejsze. Wrzucam jeszcze zdjęcie kota  ponieważ mam sentyment- posiadam również kocura z tego schroniska, mam już go 9 lat!
Fajny nie?

1 komentarz:

  1. U mnie właśnie tak się zaczęła przygoda z moim przyszłym psem. Na początku chodziłem do schroniska aby wyprowadzać raz na jakiś czas psiaki na spacer. No ale z czasem do jednego szczególnie się przywiązałem. W końcu postanowiłem, że go adoptuje i tak już kilka lat jesteśmy razem. Nawet raz na jakiś czas staram się w sklepie groomerskim https://sklep.germapol.pl/ zamówić coś mojemu pupilowi aby poprawić jego wygląd i po prostu zadbać o pielęgnację.

    OdpowiedzUsuń