niedziela, 17 kwietnia 2016

Postanowiłem od jakiegoś czasu "zadziałać " w temacie - pomoc zwierzętom ze schroniska . Jako że pochodzę z okolic Wałbrzycha co dwa ,trzy tygodnie podjadę do schroniska http://schronisko.walbrzych.pl/ i wezmę udział w akcji "Bieg na 6 łap "

Mój pomysł polega na pokazaniu psów schroniskowych w innym świetle tzn . że nie potrzebujemy super pięknego -rasowego ( choć takie pieski są oczywiście piękne ) by Nasz przyjaciel i My , w duecie wyglądać dobrze ! Dobra przemyślana stylizacja + pies kundelek , nie koniecznie pierwszej młodości może to być pomysł na dobry "lans "
Oczywiście nie jest tak za każdym razem  ,że kupując psa rasowego  chcemy się "lansować " ale czasem tak bywa bo... ładny ,rasowy i drogi .
Często jest tak ,zresztą idę tym tropem i ja , lubię modę - może poprzez takie działanie ( moje działanie ) i przy pomocy Innych , pokażemy modę na psy ze schroniska . Możemy stworzyć dobry look i pies taki będzie się prezentował rewelacyjnie , równie dobrze jak jego kolega za 2 tyś !
Moja strona na Facebooku https://web.facebook.com/Men-40--826897057353172/  ma coraz większy zasięg , może moje działanie pomoże w adopcji zwierząt ze schroniska - kto wie ale... wiem jedno ,frajdy z wyprowadzania psiaków mam co niemiara i to jest najważniejsze . Wrzucam jeszcze zdjęcie kota  ponieważ mam sentyment - posiadam również kocura z tego schroniska , mam już go 9 lat !
Fajny nie ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz