niedziela, 31 lipca 2016

Moda na rower to lepsze zdrowie i kondycja.

Moda na rower.

Tworząc nowe stylizacje chcę dobrze wyglądać. Dbając o sylwetkę kilka razy w tygodniu idę do siłowni ,w której się nie oszczędzam. Ćwiczę już ponad 25 lat do tej pory, były to sporty siłowe (jestem wicemistrzem Polski w armwrestlingu) od jakiegoś czasu postanowiłem wzmocnić kondycję i wytrzymałość, więc postawiłem na jazdę rowerem.




Rower w mojej miejscowości jest naprawdę niezastąpiony. Dookoła góry, lasy, piękne widoki. Jazda rowerem to wielka przyjemność, korzystam ze świeżego powietrza a przy okazji dbam o kondycję.



Model, który ja wybrałem to męski rower crossowy Kellys Cliff 10 2016 https://www.domenasportowa.pl/product-pol-117819-Rower-crossowy-meski-Kellys-Cliff-10-2016.html 
Model crossowy dobrze sprawdza się na moim terenie, po asfalcie jedzie się naprawdę szybko a to duża frajda, ale cross również dobrze sprawdza się na nierównych, leśnych ścieżkach i w górzystym terenie. A kiedy strome górki i skałki nie pozwolą na jazdę, wtedy rower na bark i mamy również trening siłowy.

2

 Gdzie kupić dobry rower?
Ja swój kupiłem w sklepie internetowym- perfect SPORT https://www.domenasportowa.pl/
Jest to ogromny sklep online, w którym można kupić rowery, sprzęt fitness oraz sprzęt turystyczny .
Wybór  jest naprawdę duży, każdy znajdzie coś dla siebie!

2
Mój model Kellys Cliff 10  2016 
FanPage sklepu https://web.facebook.com/DomenaSportowaPl/

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moda na rower - fascynujący tytuł dodam wiatr we włosach i poczucie wolności.Świetne ujęcia i opisy z naciskiem na walory wyniakające z takiego rodzaju sportu.Rower mozliwość obcowania z naturą,wyciszeniem się i prawdziwego odprężenia . Całość zachwyca. Pozdrawiam serdecznie ..tera

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Tera - jak zwykle świetnie napisane ,cóż tu dodać -jest wszystko .Dzięki bardzo i pozdrawiam Cię

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy wpis. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń