niedziela, 31 lipca 2016

Moda na rower
Tworząc nowe stylizacje chcę dobrze wyglądać . Dbając o sylwetkę kilka razy w tygodniu idę do siłowni  w której się nie oszczędzam .Ćwiczę już ponad 25 lat ,do tej pory były to sporty siłowe ( jestem wicemistrzem Polski w armwrestlingu ) od jakiegoś czasu postanowiłem wzmocnić kondycję i wytrzymałość ,więc postawiłem na rower .
Rower w mojej miejscowości jest naprawdę niezastąpiony . Dookoła góry ,lasy ,piękne widoki .Jazda rowerem to wielka przyjemność ,korzystam ze świeżego powietrza a przy okazji dbam o kondycję .
Model  ,który ja wybrałem to męski rower crossowy Kellys Cliff 10 2016 https://www.domenasportowa.pl/product-pol-117819-Rower-crossowy-meski-Kellys-Cliff-10-2016.html 
Model crossowy dobrze sprawdza się na moim terenie , po asfalcie jedzie się naprawdę szybko a to duża frajda ,ale cross również dobrze sprawdza się na nierównych ,leśnych ścieżkach i w górzystym terenie .A kiedy strome górki i skałki nie pozwolą na jazdę ,wtedy rower na bark i mamy również trening siłowy .
2

 Gdzie kupić dobry rower ?
Ja swój posiadam ze sklepu internetowego perfect SPORT https://www.domenasportowa.pl/
Jest to ogromny sklep online ,w którym można kupić rowery ,sprzęt fitness oraz sprzęt turystyczny .
Wybór  jest naprawdę duży ,każdy znajdzie coś dla siebie !
2
Mój model Kellys Cliff 10  2016 
Fan Page sklepu https://web.facebook.com/DomenaSportowaPl/

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moda na rower - fascynujący tytuł dodam wiatr we włosach i poczucie wolności.Świetne ujęcia i opisy z naciskiem na walory wyniakające z takiego rodzaju sportu.Rower mozliwość obcowania z naturą,wyciszeniem się i prawdziwego odprężenia . Całość zachwyca. Pozdrawiam serdecznie ..tera

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Tera - jak zwykle świetnie napisane ,cóż tu dodać -jest wszystko .Dzięki bardzo i pozdrawiam Cię

    OdpowiedzUsuń