piątek, 5 sierpnia 2016

Biżuteria męska Aztorin/Apart  
Męska biżuteria, której  obecnie jestem wielkim zwolennikiem , to przede wszystkim, bransolety, spinki do mankietów, naszyjniki ,obrączki . Ja do biżuterii zaliczam również zegarek, który zawsze dobrze wygląda na męskiej ręce .
Spinki do mankietów 
Dziś nie są  używane tylko na specjalne okazje, oficjalne wyjścia czy ceremonie, lecz sprawdzą się również w codziennych stylizacjach np. do pracy . Gdy z rękawa marynarki będzie wystawał mankiet ze schludnie zapiętą spinką, na pewno przyciągniemy wzrok .Pamiętajmy, że spinkami zwracamy uwagę na dłonie, które zawsze powinny być zadbane .

Bransoleta 
Do wyboru jest mnóstwo modeli ,mi bardzo podobają się te koralikowe, które podkreślą stylizację i pokazują mój kierunek w modzie .

Do eleganckiego stroju lub na biznesowe spotkanie, proponuję założyć bardziej elegancką prostą bransoletę, która doda nam szyku i nieco ekstrawagancji


Naszyjnik 
Naszyjniki stają się coraz bardziej popularne i mają swoich zwolenników, są odpowiednie dla nowoczesnego mężczyzny lubiącego niebanalne dodatki .Chcąc podkreślić charakter ubioru oraz swojego stylu, wybrałem naszyjnik w postaci krzyża, pokazuję nim  swoją indywidualność i styl .

Obrączka 
Oprócz tej tradycyjnej czyli ślubnej, dostępne są również te ozdobne, ważne aby dobrze się czuć, ale pamiętajmy aby nie przesadzić, mężczyzna nie powinien bardziej "błyszczeć " od kobiety .Nadmiar biżuterii nie będzie dodawał nam stylu, lecz będzie świadczył o braku gustu i dobrego smaku .

Biżuteria, którą prezentuję na zdjęciach i w stylizacjach to marka AZTORIN http://www.aztorin.com 
Doskonale wpisująca się w etos współczesnego mężczyzny .Biżuteria, którą proponują jest wyrazista, dynamiczna a przy tym nie pozbawiona szyku .W swojej kolekcji posiadają bogatą i zróżnicowaną gamę modeli na różne okoliczności .
Fan page Aztorin https://web.facebook.com/aztorin/?fref=ts 
Biżuteria dostępna w sklepie http://www.apart.pl/zegarki 


 

5 komentarzy:

  1. Wyzwanie ,przerwanie tego co wypada ,a czego nie dla mężczyzny.Dziś biżuteria .Każdy rodzaj ma swoje praktyczne uzasadnienie .Obrazowo i opisowo świetnie ująłeś .Podoba mi się " gdy z rękawa marynarki będzie wystawał mankiet ze schludnie zapietą spinką "- mój wzrok od razu..Całość świetnie opracowana ..tera

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Tera - "przełamujemy schematy" ja i dobrze się z tym/w tym czuję . Dziękuję bardzo

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy blog.Sam nosze i lubię biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj - ja około 2 lat stopniowo wrzucam na siebie biżuterię , zacząłem od zegarka ,dziś praktycznie się z nim nie rozstaję . Bardzo lubię bransoletki ,tak jak widzisz na foto również naszyjnik czy obrączka może "wzbogacić "stylizację " Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Świetna męska biżuteria jest na http://scoreccione.com/. Bardzo dużo modeli i wszystkie świetnej jakości. W końcu coś typowo dla mężczyzn.

    OdpowiedzUsuń