niedziela, 13 sierpnia 2017

Niedrogie zegarki Gino Rossi. Męski, modny dodatek do stylizacji.

Zegarek męski Gino Rossi. 


Prowadząc blog modowy, potrzebuję mnóstwa dodatków, biżuterii. Przeszukując w sieci firmy online, znalazłem markę zegarków Gino Rossi. Pięknie wykonane, modne zegarki tej firmy, skłoniły mnie do dokładnego przeglądnięcia oferty. 
Postanowiłem nabyć dwa czasomierze. Cena była tak atrakcyjną, że mogłem sobie na to pozwolić. 
Pierwszym wybranym był ten zegarek.


 Świetna czarna tarcza w połączeniu ze złotą kopertą, zachwyciły mnie od razu. Nie mam takiego jeszcze ( kolorystyka/połączenie ), więc wybór był natychmiastowy. 
Jak wiadomo, dokonywać wyboru z tak wielu ciekawych zegarków  ... nie było łatwo.
Drugi zegarek, zechciałem mieć taki.


Srebrna tarcza w połączeniu z taką samą kopertą to fajne rozwiązanie-wskazówki złote. Bransoleta srebrno/złota wyróżniła ten zegarek. 
Firma Gino Rossi zadbała o detale. Wszyscy chyba lubimy jak nasz udany zakup jest pięknie opakowany. Eleganckie gustowne pudełka, dodały klasy.
Strona Firmy Gino Rossi http://www.ginorossi.org/pl/
Fan page https://web.facebook.com/ginorossi.watch/

4 komentarze:

  1. Bardzo miło się czyta Twoje informacje i wypowiedzi.Przedstawiasz swój pogląd w połączeniu ze zdjęciami .Pozdrawiam serdecznie . Dodam zdjęcia bardzo ładne. tera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz dlaczego taki temat i te zegarki/firma.... ? Możliwość przedstawianie fajnego, dobrego produktu z ładnym designem, dla zwykłego "Kowalskiego". Cena tych zegarków w porównaniu z innym markami jest bardzo korzystna.

      Usuń
  2. Zegarek bardzo świetny i gustowny, idealnie pasuje, ja oprócz zegarka mam także zawsze przy sobie zapalniczkę która jest także dobrym gadżetem, zobacz tą http://www.zegarkowy.pl/category/zippo-armor, myślę, że będzie ci świetnie pasowała.

    OdpowiedzUsuń