czwartek, 9 sierpnia 2018

Hotel Niebieski***** w Krakowie to doskonałe miejsce na wypoczynek!

Kraków- piękne stare miasto z niepowtarzalnym klimatem!

Od kilku dobrych lat, nie byłem w tym mieście, tym bardziej moja chęć, przybycia tam, była przeogromna.
Jako że cenie sobie spokój, ciszę a przede wszystkim wysoką kulturę- musiałem znaleźć hotel, który spełni moje oczekiwania! Garść informacji od znajomych, kilka maili, przeglądarka internetowa i już mam...
Hotel Niebieski w Krakowie!
Kilkanaście minut spacerkiem, bulwarem wiślanym na Wawel do śródmieścia niedaleko. Pokój z widokiem na Wisłę- To był strzał w dziesiątkę!



Na miejscu już w hotelu, nastój poprawił mi się ogromnie. Miła obsługa, piękny pokój i ogromne łóżko. Hotel swoim wystrojem, wykończeniem wnętrz, kolorystyką, zrobił na mnie ogromne wrażenie! Wiedziałem już, że tu wypocznę i będę miał kilka chwil, tylko dla siebie. 
Każdy z nas potrzebuje doładować akumulatory, wyciszyć się.



Po podróży poczułem się głodny. Wyruszyłem, więc do hotelowej restauracji http://www.vanilla-sky.pl/ 
Vanilla sky znajdująca się na trzecim piętrze. Ogarnąłem wzrokiem salę, nie powiem przepiękna. Jednak nic, na ten czas nie mogło się równać z tarasami w restauracji i pięknym widokiem. Po lewej stronie widok na Wawel, u dołu rzeka Wisła a na niej różne pływające jednostki od małych statków, kajaków itp. Widok nieziemski! 








Po wybraniu stolika błyskawicznie podszedł do mnie kelner z kartą menu. Restauracja specjalizuje się w delikatnej i lekkie kuchni fusion. Po złożeniu zamówienia, obsługa zaserwowała poczęstunek od szefa kuchni w postaci, małej przekąski.

Restauracje odwiedziłem wielokrotnie. 
Kilka dań, które najbardziej mi smakowały:

1. Kurczak kukurydziany/wędzona ogonówka/gratine z pietruszki/pak-hoi/tapinambur/orzechy.



2. Bulion z ogonów wołowych/pierożki z pieczoną marchwią/por/pieczarka.



3. Polska wołowina QMP frytki domowe z ziemniaków i batatów/pieczarki/pomidorki/cebula.



4. Waniliowy krem brulee/konfitura z malin.



Popołudniowy niedzielny obiad, spędziłem przy muzyce na żywo.



Czułem totalne wyciszenie, spokój i odprężenie.. .kocham muzykę!

W podziemiach zabytkowej kamienicy, będącej częścią hotelu mieści się pizzeria fresco http://www.pizzafresco.com.pl/
Słyszałem, że podają tam najlepszą pizzę w Krakowie.
Zamówiłem pizzę Massese! 




Potwierdzam, jest wyśmienita!

W pizzerii znajduje się również druga sala.
Zamówiłem pyszne danie.
Kotlet wieprzowy Milanese z jajkiem sadzonym, sałatką warzywną oraz pieczonymi ziemniakami.



W hotelu na moim piętrze była mała siłownia. Jako że uprawiam od ponad 20 lat sport.. to był dla mnie bardzo ważny element. Hantle, drążek, wyciągi .. to było to! 




W ofercie hotelu są również rowery. Wybrałem się, więc na przejażdżkę, bulwarem wiślanym pod sam Wawel. 



Hotelowe spa/Vanilla Spa http://www.vanillaspa.pl/

Jeden dzień przeznaczyłem na relaks dla ciała i ducha.
 Wybrałem wegański rytualny masaż ciała. Jest to odprężający masaż ciała, głowy oraz stóp, poprzedzony oczyszczającą kąpielą stóp w strefie relaksu. Masaż wzbogacony o dźwięk mis tybetańskich oraz dzwonków Shanti. Zastosowanie wegańskiego aromatycznego olejku z pestek winogron oraz sezamu działa wzmacniająco na włókna kolagenowe, a spokojne techniki masażu oraz pięknie pachnące olejki pozwalają na głębokie odprężenie ciała i umysłu.
Kilka zdań o tym magicznym miejscu- Vanilla Spa....
Wizyta w Vanilla Spa w Krakowie to wyjątkowe doświadczenie dla ciała i ducha. Niecodzienna okazja, aby zajrzeć w głąb siebie i odkryć nowe pokłady wewnętrznego spokoju i siły, które drzemią głęboko uśpione wewnątrz każdego z nas…
Vanilla Spa to miejsce, w którym odnajdziecie harmonię i spokój. Oferta zawiera nie tylko bogatą gamę zabiegów upiększających na twarz i ciało oraz masaży, ale również relaksujących rytuałów. Odpoczynek przy dźwiękach mis tybetańskich i dzwonków Shanti sprawia, że poczują się Państwo pięknie na zewnątrz, jak i w środku. Wyjątkowa, kameralna strefa relaksu i kompleks saun i łaźni pozwalają wyciszyć się przed zabiegami.
Tajemnicą Vanilla Spa jest filozofia slow spa. Oznacza to, że pracujemy bez pośpiechu, tylko metodami naturalnymi i poświęcamy klientowi tyle czasu, ile potrzebuje. Przed i po zabiegach można korzystać ze Strefy Saun i Łaźni. 
Taki wstępny etap nie tylko doskonale przygotowuje ciało, ale też wycisza umysł. Rozluźnione i zrelaksowane ciało zdecydowanie lepiej przyjmuje preparaty kosmetyczne. Ale sam zabieg nie jest jedynym celem: to całościowy proces rozluźnienia, relaksu i wyciszenia...  
Produkty użyte w zabiegu Wegański Rytualny Masaż Ciała są wyjątkowe nie tylko dzięki temu, co znajduje się w ich składzie, ale też dzięki połączeniu najkorzystniejszych składników pochodzenia roślinnego, darów natury, z wiedzą zaczerpniętą z dziedziny zielonej chemii. Powstają one w oparciu o uczciwość, specjalistyczną wiedzę i nowatorskie pomysły. Tworzone są odpowiedzialnie, z dbałością o dobro naszej planety.


 Wegański Rytualny Masaż Ciała to holistyczne podejście do dobrego samopoczucia, zainspirowane przez starożytne ajurwedyjskie praktyki, koncentruje się na przepływie energii w ciele i ma na celu doskonałą pielęgnację. Ta wiedza oraz produkty użyte w zabiegu sprzyjają oczyszczaniu organizmu poprzez usuwanie zanieczyszczeń z powierzchni skóry, a jednocześnie chronią jej barierę nawilżającą. Wychodząc z Vanilla Spa powitasz swoje nowe „ja”, które z nowym wigorem dba o umysł, ciało i ducha i pokochasz swoje marzenia na tyle, że zaczniesz je spełniać.







W czasie masażu czułem się zrelaksowany i odprężony, "wszedłem" w lekki stan duchowości. To było doznanie!

Moda 
Miejsce zobowiązuję. 
Zabrałem ze sobą sporo klasowej biżuterii, kilka zegarków. Chciałem wyglądać dobrze, bo moda, to moja pasja.
Zwiedzając zabytki Krakowa- Stare Miasto, Wawel- postawiłem na nietuzinkową stylizację. 


Klasyka- czyli koszula i spodnie jeansy.



Moja opinia o hotelu:
Obsługa hotelowa to najwyższy poziom! Miły personel, zawsze gotowy do pomocy. Dania w restauracji, jak i w pizzerii- pyszne. Pokoje czyste, wnętrza nowoczesne. Piękne położenie hotelu w sercu Salwatora. Cisza, spokój, ładne widoki. Bliskość zabytków Krakowa. Polecam wszystkim to miejsce z czystym sumieniem!

Hotel http://www.niebieski.com.pl/
Facebook https://web.facebook.com/hotel.niebieski
Instagram https://www.instagram.com/niebieskihotel

9 komentarzy:

  1. Za pare miesiecy wybieram sie do Krakowa.Szukajac miejsca na nocleg znalazłem twój wpis.Mam pytanie czy hotel jest blisko centrum? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć- jeśli lubisz spacerować to kilkanaście minut bulwarem wiślanym i jesteś na Wawelu. Do centrum (rynek) to może 15, 20 minut. Może inaczej .... dla mnie hotel niebieski jest w centrum, ale takim gdzie jest cisza i spokój- czyli dwa w jednym i to było dla mnie najważniejsze. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wielkim wrazeniem Twojego wpisu.Wpaniały pokaz Twojej osoby we wspaniałych stylizacjach.Spacer i przejażdzka bulwarem to coś co każdy uwielbia..relaks przy muzyce jest czymś wyjątkowym,a już sam masaż to było doznanie,pozwoliłam sobie zamieścić Twoje słowa.Jezeli chodzi o hotel więc dodam, cieszy mnie ,że mamy takie piękne miejsca. Pozdrawiam serecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Tera. Mając możliwość pobytu w tak uroczym miejscu, jakim jest Kraków i hotel Niebieski, musiałem pokazać poprzez posty na facebooku, jak i na blogu- piękno tych miejsc! Moje propozycje stylizacji, adekwatnych do sytuacji- tych, które lubię. Atmosfera hotelowa, ludzie, restauracje, masaż i piękno Krakowa pozwoliło mi na prawdziwy wypoczynek. Byłem i jestem ogromnie zadowolony z mojej decyzji- to był dobry wybór! Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  4. Ciekawa architektura hotelu.Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa architektura hotelu.Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj- atmosfera, lokalizacja, wizual hotelu, pyszne dania a przede wszystkim ludzie, tworzą piękno tego hotelu! Na pewno wrócę w te miejsca, jeszcze raz. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybyś jeszcze raz odwiedził Kraków, to szczerze mogę polecić ci pewien Hotel w Krakowie Byłem już tam kilka razy - super lokalizacja, obsługa na wysokim poziomie i na pewno znacznie niższe ceny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Igor. Dziękuję za polecenie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń