wtorek, 21 sierpnia 2018

Moda męska, atrakcyjność. Jak się ubierać- męskie stylizacje.

Co nosić, jak się ubierać, jaka stylizacja, co nam pasuje, w czym wypada chodzić itp? 
Takie pytania często sobie zadajemy! 


Takie i inne pytania zadawałem sobie, jeszcze przed stworzeniem bloga modowego.
Dziś moda to moja pasja, lubię wyróżniać się z tłumu, uwielbiam nowinki modowe- mierzyć się z nimi.



Jako 40 parolatek już dawno zmieniłem myślenie, odnośnie co wypada a co można nosić, w co się ubierać w moim wieku.
Moda nie ma granic- jeśli to się poczuje, mamy wtedy wolność! 



Cóż interesuje nas, opinia innych.... gusta są różne tak, jak i ocena ludzi. 
Moja definicja, dobrej stylizacji, jest taka: nosimy, co lubimy i w czym dobrze się czujemy.



Moda powinna nas ukierunkowywać, ale nie podążajmy za nią w pełni! Dziś świat mody jest pełniejszy tzn. mamy dowolność, mamy media społecznościowe, blogi, magazyny i tam dzieje się wszystko, to co najlepsze w modzie! 



Wybierzmy z tego ogromu wiedzy, nowinek, to co dla nas najlepsze i nośmy się modnie. Wiek niech nam nie przysłania możliwości. 
Dbać o siebie powinniśmy jeszcze bardziej, upiększać się poprzez modny, dobry look. 



Patrzymy często na celebrytów- oni tacy "piękni" szczupli im wypada nosić wszystko. Z lekką zazdrością- chciałbym, chciałabym tak wyglądać. 
My również możemy wyglądać świetnie i nie jest to kwestia pieniędzy i czasu. 
Przy niewielkich nakładach finansowych, możemy świetne się ubrać. Pół godzinki dziennie treningu, lekka dieta i mamy wymarzoną sylwetkę.



I niech mi nikt tu nie mówi, że najważniejsze jest wnętrze.....
Nasze wnętrze może być jeszcze bogatsze, jeśli będziemy szczęśliwi. Dobry nasz styl, wymarzona sylwetka + piękne wnętrze i mamy dopełnienie, czyli pogodę ducha! 




"Ocena innych nie ma żadnego znaczenia" wszystko w naszej głowie! 

8 komentarzy:

  1. Witam serdecznie.Wspaniały post. Jest on zarazem motywujący jak i pobudzający naszą wyobrażnię,bo każdego jest inna jak wspomniałeś.To,że moda stała się Twoją pasją to po prostu widać.Stylizacje lekkie,eleganckie w bardzo dobrym guście.pozdrawiam ..tera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Tera. Na początku to była nowa przygoda, dziś to moja pasja- uwielbiam modę. Wiem jedno, nie ważne ile mamy lat 40, 50 ,60 .. , zawsze można i trzeba się rozwijać, poprzez szukanie nowych wyzwań, mierzenia się z nimi. Z czasem możemy odnaleźć nowe hobby, któremu oddamy się bez reszty. p.s dziękuję za dobre słowo/słowa. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ja też sporą uwagę zwracam na buty, jakie mężczyzna ma założone do stroju, ponieważ to również świadczy o jego guście i tym, co lubi nosić. Czy osobiście zdecydowałbyś się na jakieś buty ze strony https://butymodne.pl/meskie-ax-boxing-c532.p267.html ? Czy takie propozycje są dla Ciebie odpowiednie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna klasa i styl, mój ulubiony z resztą. Do fryzury i właśnie do butów przykładam dużą wagę. Jak mam buty kupić to w dobrych sklepach, gdzie jakości mogę być pewien. Ostatnio nawet zastanawiam się nad takimi ze sklepu https://mybaze.com/pl/buty-wizytowe-meskie , w matowym, bordowym kolorze. Takich jeszcze nie mam, a podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis! U mojego męża buty muszą być wygodne i lekkie :) Takie obuwie zawsze znajduję np. na
    https://www.sklepkamil.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Trampki to obuwie obowiązkowe w szafie każdego faceta. Te wygodne buty sprawdzają się znakomicie do letnich stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego że jesteśmy w temacie obuwia, to powiem wam że ja ostatnio zamówiłam dla swojego męża buty asics męskie . Wiem że zawsze podobały mu się takie sportowe buty tej marki, więc mam nadzieję, że uda mi się niespodzianka. Obym tylko trafiła z rozmiarem. Trzymajcie za mnie kciuki

    OdpowiedzUsuń
  7. Dojrzały mężczyzna powinien dbać o swój wizerunek i wybierać najlepszej jakości ubrania.
    https://laumast.pl/

    OdpowiedzUsuń