niedziela, 26 maja 2019

Moda na teatr. Teatr Lalki i Aktora w Wałbrzychu.

Moda- podążanie jednostki za grupą ludzi, którzy opowiadają, pokazują, polecają, to co ich raduje, inspiruje, przynosi korzyści.

Postanowiłem odwiedzić Teatr Lalki i Aktora w Wałbrzychu na premierze "13 BAJEK Z KRÓLESTWA LAILONII"



Jako że teatr był mi zapomnianą dziedziną i miejscem, postanowiłem odwiedzić teatr lalki. Na myśl przyszło dzieciństwo, bajkowy klimat, przeplatany dawną tajemniczością, lekkość i nieprzytłaczający początkowy ciężar dramatu. 
Zaskakujące i bardzo miłe przyjęcie dyrektora teatru, spowodowało u mnie chęć poznawania wszystkiego i wszystkich. 
Jako osoba spontaniczna lubię nieprzewidywalność- spektakl w tej kwestii spełnił moje oczekiwania. Aktorzy byli wszędzie, czułem ich ,,dotyk", głos. Początkowe kilka minut zrobiło na mnie ogromne wrażenie, potem już tylko wchodziłem dalej w te dziwne, straszne, zabawne historie. Nie jestem znawcom tematu, dlatego nie napiszę o grze aktorskiej czy była dobrą, czy nie. Jednak zaangażowanie ludzi, aktorów było przeogromne, zachwycało, zarażało pasją. Muzyka i efekty robiły klimat. Ożywająca kukiełka, mówiąca do widowni zgrabnie ruszająca i gestykulująca rękoma przenosiła w dziecinny czas bajek z dawnym lekkim strachem, co będzie dalej. 



Sztuka była dla mnie chwilą relaksu, odprężenia, zastanowienia, gdzie to żywy człowiek opowiada historię, poprzez swoje emocje, ruch i bliskość z widzem.
Jestem ogromnie zachwycony tym dniem. Dziś wiem jedno- teatr już na zawsze pozostanie moim, kolejnym ulubionym modnym miejscem! 
Teatr Lalki i Aktora w Wałbrzychu https://www.teatrlalek.walbrzych.pl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz