czwartek, 13 czerwca 2019

Najlepszy hotel nad morzem- to hotel Jantar w Ustce.

Czym się sugerujemy, wybierając kolejną podróż po Polsce? 
Czerwiec to początek sezonu. Słońce zaczyna pokazywać swoją moc, ciepło każe nam marzyć o pięknych miejscach, morzach, jeziorach, górach. 

Moja pierwsza myśl, gdzie w tym roku powinienem, chcę pojechać, choć na kilka dni. 





W tej kwestii nie musiałem długo się zastanawiać. W ubiegłym roku miałem okazję być w Ustce, rezerwując swój pobyt w hotelu Jantar. 
Priorytet dla mnie to urok tej miejscowości, klimat, powietrze a nade wszystko, cisza i spokój. Ustka ma to wszystko, wie ten, kto tu był. 
Kolejną sprawą, równie ważną jest nasze miejsce na nocleg. 

Hotel Jantar.
Znam, byłem bardzo zadowolony z wcześniejszego pobytu, więc tu bez wahania, dokonałem kolejnej rezerwacji. 

Wreszcie przyszedł ten wyczekany czas, na wyjazd. Wszystko dopięte na ostatni guzik. Odzież do stylizacji zabrana, kosmetyki i inne ważne rzeczy, które mogą się przydać. Podróż z Dolnego Śląska, choć trwała 9 godzin, została nagrodzona pięknem okolicy i możliwością wypoczynku- takiego prawdziwego, połączenia się z naturą. 
Przyjęcie Pań w recepcji, uśmiech, dodał mi energii i dał wiarę na spędzenie tu miłych chwil. 
Oczywiście pokój wybrałem, swój ulubiony. Piękne położenie (trzecie piętro) balkon, a z niego słychać, szum nadmorskich fal.
Przestronny, jasny pokój, ogromna łazienka, czego chcieć więcej tu mam swoje eldorado. 









Atrakcje hotelowe to następna rzecz, którą się sugeruję, przy wyborze hotelu.
Hotel Jantar ma wszystko. 
Basen- co przy niesprzyjającej pogodzie jest bezcenne. 



Są również sauny, jacuzzi, spa. 

Po obfitym posiłku w postaci bogatych śniadań, w formie bufetu. Czy obiadokolacji, w których znajdziemy przepyszne, kolorowe dania. 



Możemy wypocząć w oranżerii.



Czy na tarasie południowym.





Moje stylizacje.

Ten nowy sezon letni, postanowiłem ubarwić, wyrazistymi kolorami.
Postawiłem np. na nietuzinkowy wzór na koszuli w motyle.



Stylizacja na luzie- kolorek pomarańczowy + jeansy.



Lub look elegancki, na kolacje w restauracji, którą mamy równie w hotelu Jantar.



Ustka.
Hotel Jantar znajduje się w cichym uroczym miejscu, otacza go sosnowy las, przez który w 5 minut jesteśmy na plaży. Spokój, cisza- to cenię sobie bardzo. 



Piękny port w Ustce to jedna z atrakcji. 







Choć to tylko kilka dni, byłem zachwycony.

A to moje pożegnanie z morzem, przy zachodzie słońca, pisząc swoje wspomnienia na piasku, uwieczniając je na fotografii. 



Mam jedno marzenie- życzenie.
Pojawić się tu za rok, pisząc Ustka 2020.
Hotel Jantar https://jantar-ustka.pl
Facebook https://www.facebook.com/HotelJantar

7 komentarzy:

  1. Ciekawy tekst, muszę odwiedzić to miasto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Dziękuję. Ustka- to naprawdę urocze miasteczko, więc polecam.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Witaj Agnieszka. Wyjazd zaplanowałem, tylko na kilka dni. Zabrałem ze sobą, to co według mnie, było odpowiednie, na to miejsce i czas. Dziękuję za ciekawe. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. A Słupsk był w zasięgu ręki,jest tu pięknie... dużo zieleni..moje miasto w nim spokojnie płyną dni..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem Ewa. Obiecuję, że następnym razem odwiedzę Słupsk- jeśli tak zachwalasz! Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  4. Muszę przyznać, że świetne stylizacje. Super, że mężczyźni coraz bardziej przykładają wagę do swojego wyglądu, stroju, fajnie dodatki dobierają. Gdybyście byli sportowymi butami zainteresowani to te modele koniecznie obejrzyjcie https://butymodne.pl/sportowe-meskie-c257929.html . Świetnie zaopatrzony sklep jeśli chodzi o buty i to na różne okazje.

    OdpowiedzUsuń