wtorek, 20 sierpnia 2019

Luksusowy hotel w Krakowie- Niebieski Art Hotel & Spa *****

Kraków- piękne stare miasto, które przypomina nam o naszej polskości. Większość z nas uwielbia te ciasne krakowskie uliczki, zabytki, spokojnie płynącą Wisłę i górujący nad nią majestatycznie Wawel. 
Najważniejszą sprawą dla przyjezdnych, jest nocleg. Ja nie miałem tego problemu, ponieważ w ubiegłym roku nocowałem w Hotelu Niebieski, pobyt w nim spełnił moje oczekiwania, więc ponownie wybrałem ten przytulny, klasowy obiekt, przy samej rzece. Kilkaset metrów na Wawel, brzegiem rzeki, bliskość Sukiennic i wielu krakowskich zabytków- to był kolejny czynnik w wyborze tego właśnie hotelu. 





Widoki z hotelowej restauracji Vanilla Sky https://www.vanilla-sky.pl zachwycają. Płynące łódki, łodzie, statki cieszą oczy. Widok jest naprawdę nieziemski. Miałem okazję w czasie mojego pobytu, upajać się krajobrazem, ale również pysznymi daniami. Kuchnia wyborna, wykwintna, smaczna, podawana w kolorowych kompozycjach, dodawała jeszcze większej przyjemności z pobytu w tym hotelu. Zbliżający się wieczór, światła w restauracji i nad Wisłą, muzyka na żywo płynąca z fortepianu tworzyła niepowtarzalny klimat. 


Poniżej kilka dań i deserów, które najbardziej mi smakowały.

Polędwiczka wieprzowa, ziemniak, bób, brokuł, marchew, sos winny.




Cezar, kurczak kukurydziany, obwarzanek krakowski, jajko zielononóżki, ser bursztyn.




Przepyszne desery. 
Waniliowy krem brulee, konfitura z malin.



Hotel Niebieski posiada dwie restauracje Vanilla Sky i Pizzerię Fresco https://www.pizzafresco.com.pl która dysponuje dwiema salami. 
Tam również wielokrotnie jadłem smakowite dania. 
Pyszne pizzy- moje ulubione. 





Polubiłem również zupę- klasyczna minestrone z warzywami i parmezanem. 



Muszę wspomnieć o wyśmienitych deserach.
Tiramisu.



 Panna Cotta, truskawka, beza, czekolada.



Sernik na zimno z truskawkami, czekolada, beza, lody czekoladowe.




Spożywałem posiłki również w drugiej sali, gdzie mogłem oglądać ciekawe obrazy, a wśród nich zabawny Jaś Fasola! 



Danie na zdjęciu.  
Kotlet wieprzowy Milanese z jajkiem sadzonym, sałatką warzywną oraz pieczonymi ziemniakami. 

Chcę pochwalić przemiłą obsługę Pizzerii Fresco. Sympatyczni młodzi ludzie, energiczni i zawsze pomocni. 

Wspominam kolorowe śniadania i moje ulubione, pachnące, świeże, ciepłe bułeczki.





Oczywiście w tym luksusowym hotelu jest również Spa https://www.vanillaspa.pl 
Poddałem się relaksacyjnym zabiegom.

Zabiegi rozpocząłem w kameralnej strefie relaksu, gdzie została mi wykonana odprężająca kąpiel stóp. 
Ekskluzywna cytrusowa kąpiel stóp, peeling i następujący po nim masaż, doskonale usunął zmęczenie i zwiększył pozytywny przepływ energii w ciele. 




    
Następny był masaż bambusami.
Egzotyczny masaż, łączący techniki manualne z użyciem bambusowych pałeczek. Intensywne doznania podczas zabiegu, dały mi przyjemność, oraz rozluźnienie, nawet najbardziej spiętym mięśniom. Jako osoba ćwicząca w siłowni, bardzo tego potrzebowałem. 




Kolejnym zabiegiem był masaż aromaterapeutyczny.

Niezwykle relaksujący masaż z użyciem naturalnych olejów eterycznych, to odnowa dla ciała i duszy. Wprowadzeniem do zabiegu jest rytuał doboru aromatu, tak by przyjemność płynąca z wdychania woni oleju, wzbogaciła jego działanie. 

Osoby wykonujące masaże pracowały bez pośpiechu, wprowadzając przyjazną, odprężającą atmosferę- pełen profesjonalizm! 

Siłownia. 
To jeden z elementów, przy wyborze hotelu, dla mnie bardzo ważny. 



Odpowiednie miejsce do wykonania dobrego treningu, hantle, drążek, ławeczka i wyciągi- czego chcieć więcej, jak dla mnie to rewelacja.

W przestronnym pokoju na wygodnym dużym łóżku, mogłem odpocząć i odpisywać na komentarze obserwujących, moje Fanpage (Facebook). 



Przy recepcji, pełnej kolorowych lamp, wazonów i gustownych ozdób, znajduje się bar. Czasem wieczorami lubiłem tam przysiąść, pijąc drinki. 





Na te kilka dni pobytu w Krakowie, zabrałem ze sobą, kilka koszul, kamizelki, wiele par butów, czy gustownej biżuterii.

Jak to zwykle bywa, nie wszystko zdążyłem wykorzystać. 







Reasumując
Kraków nadal mnie zachwyca, te kilka dni, dały mi dużo radości, odpocząłem w pełni.
Hotel Niebieski https://niebieski.com.pl 
jak zwykle, mnie nie zawiódł. 
Czyste, pachnące pokoje, przepyszne dania w ekskluzywnych restauracjach, profesjonalna obsługa czy pobyt w Spa sprawiły, że do domu wróciłem szczęśliwy, wypoczęty. 



Za rok na pewno odwiedzę ponownie Kraków i Hotel Niebieski https://niebieski.com.pl 
FanPage https://www.facebook.com/hotel.niebieski
Instagram https://www.instagram.com/niebieskihotel

  

8 komentarzy:

  1. Cudownie się prezentujesz na tle hotelu i te dania narobiłeś apetytu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Agnieszka. Miło mi to czytać- dziękuję bardzo. Dania w restauracjach w tym hotelu przepyszne. Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  2. Kraków jest piękny a do tego te widoki z hotelu, aż chce się tam być.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć. Kraków to piękne miasto. Hotel naprawdę godny polecenia, wiem co piszę. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Mnie bardzo do gustu przypadł Hotel Kraków Kazimierz. Jeśli kolejnym razem będziesz w Krakowie, to koniecznie wybierz to miejsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Maja. Dziękuję za polecenie, sprawdzę... Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  4. Warto skorzystać z masażu w salonach Thaisun https://thaisun.pl/? Relaks nie z tej ziemi.

    OdpowiedzUsuń