środa, 29 kwietnia 2020

Jak i gdzie podróżować w czasie pandemii?

Zastanawiamy się wszyscy, czy warto w tym roku wyjechać na wymarzone wakacje?
 Niestety pandemia zatrzymała nas- czas stanął w miejscu. Strach przeplatany niepewnością lekko nas sparaliżował. Zdrowie to priorytet z drugiej strony siedzenie w czterech ścianach non- stop, to już przegięcie. Wypośrodkowanie to słowo klucz. Dlatego ja w ten wakacyjny czas wybieram się w Polskę. 



Jak wszyscy wiemy, wiele firm bardzo mocno oberwało, przez wirusa- handel, turystyka itp. 
My Polacy możemy wesprzeć polską gospodarkę, ludzi, którzy prowadzą działalność gospodarczą.
Wszyscy kochamy podróże, te dalekie i bliskie. Marzą nam się wyspy za oceanem, palmy i gorący piasek. 
Polska jest dużym pięknym krajem. Mamy Morze Bałtyckie, góry Tatry czy jeziora na Mazurach. 
Niczym nie odbiegamy od tych ciepłych dalekich krajów. Jedno jest pewne. Jest u nas mniejsza ilość ludzi zakażonych na koronowirusa, więc hipotetycznie jest bezpieczniej.



Mamy swoje ulubione miasta, hotele, ośrodki wypoczynkowe. 
Moje miejsce od lat to Ustka i hotel Jantar. W tym roku miałem już zarezerwowany termin na maj, przełożyłem, nie odwołałem, ponieważ jest tam cudnie, a i mogę wesprzeć, poprzez takie działanie polską turystykę. 
Mam zamiar również pojechać do Ustronia Morskiego do Ośrodka Rehabilitacyjno- Wypoczynkowego Max. Podobno jest tam pięknie! 



Czy obawiam się wyjazdu?
Nie! Zachowam pełną ostrożność, bo jestem człowiekiem odpowiedzialnym. Dostosuję się do wszystkich nakazów, zakazów i wymogów!
Strach ma wielkie oczy! Lęk jest nam potrzebny, ale wypośrodkujmy wszystko i jedźmy oglądać nasz piękny kraj- Polskę! 


7 komentarzy:

  1. Ja jadę! Myślałam o Bułgarii. Powiadzasz w Polskę ...a może ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Do Bułgarii na razie nie polecisz, pojedziesz- granice zamknięte. Polecam polskie morze, no może jezioro, czy góry.. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Warto te wakacje zostawić dla POLSKI a jestem pewien że nie wszyscy znają jej piękne zakątki. Pozdrawiam życzę Tobie udanego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Piotrek. Widzimy podobnie i dobrze. Myślę, że jeśli możemy pomóc- to warto to zrobić! Zresztą Polska ma wszystko.... co piękne. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Zgadzam się ją urlop spedzam nad polskim morzem. Mamy tyle pięknych miejsc dostrxegnijmy to w końcu. Pozdrawiam Maestro_oo7

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Wiemy co dobre Maestro_007! Uderzamy nad Bałtyk. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Ale gustowny mężczyzna, prawda jak podróżować to można też w takich eleganckich butach jak te https://butymodne.pl/polbuty-meskie-c5547.html. Zgadzam się, że trzeba zachować zdrowy rozsądek. Można podróżować ale z głową. To nie może być tak jak było do tej pory, że wszędzie będą tłumy przecież.

    OdpowiedzUsuń