niedziela, 17 maja 2020

Jak wybrać modny, funkcjonalny drewniany stół do swojego domu.

Modne stylizacje, nowości uwielbiamy. Jednak większość naszego życia spędzamy w domu, dlatego tak ważne są dla nas, dobrze urządzone cztery kąty. 



Jeśli jesteśmy właścicielami wielkiej willi, nowoczesnego domu, to prawdopodobnie będzie nas stać, na projektanta wnętrz i sprawę mamy załatwioną. 

Większość z nas posiada niewielkie mieszkania, ale nawet w nim, chcemy mieć ładny stół. Od lat jest to modny mebel, a i bardzo funkcjonalny. 
 Przyszedł czas, na zmianę wyglądu u mnie w mieszkaniu. Zawsze lub prawie zawsze stawiam na polskie, niewielkie firmy. To one często przez mniejsze możliwości, promocji, reklamy- stawiają na jakość! Chyba każdy z nas płacąc, tego oczekuje- solidności! 



Postanowiłem przeszukać sieć. Niezawodny przyjaciel Google, dał mi dużo możliwości. 
O co mi chodziło? 
Niedrogi, solidny stół z czterema krzesłami, pasujący do mojego mieszkania- wielkością, kolorystyką. 
Znalazłem firmę Edar https://www.edar.com.pl/  Producent mebli drewnianych, dębowych oraz bukowych. 
Postawiłem, więc na tę firmę, wybierając stół bukowy z czterema krzesłami. 



Zestaw jest u mnie już dwa miesiące, jestem bardzo zadowolony. Wygląd, wykonanie, wygoda, mam to wszystko, czego oczekiwałem. Jest mi niezastąpiony do spożywania posiłków, prowadzenia bloga- pisania, a nawet szycia na maszynie.



Myślę, że ten stół, krzesła posłużą mi lata. Jeśli moda się zmieni, to bez wahania przejrzę nowe oferty w tym sklepie, bo i oni idą z modą. 
Zawsze polecam tylko solidnych, sprawdzonych producentów, marki i firmy.  
Facebook producenta https://www.facebook.com/EdarMeble 
Instagram https://www.instagram.com/edarmeble 

6 komentarzy:

  1. Stół moim zdaniem to niezbędny mebel. W małych mieszkaniach strasznie podobają mi się przytulne kąciki jadalne. Mnie w sklepie Edar zauroczył stół z tłoczonymi nogami. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma Edar ma wiele mebli, które podobają mi się bardzo np. łóżka. Pozdrawiam i ja serdecznie.

      Usuń
  2. Nie chudy tylko szczupły.. To tak do Twego ostatniego wpisu..i to nie jest prawda, że zawsze na szczupły wszystko wygląda lepiej. Mam żonę, która ma czym oddychać i na czym siedzieć i we wszystkim wygląda wspaniale. Piękna talia, szczupłe ramiona, zgrabne nogi, jedrny biust. Myślę, że w zadbanej i ładnej sylwetce ważne są proporcje. Krzysztof

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Krzysiek. Zawsze- chudy to znaczy szczupły... To tylko kwestia słów- czyli gruby-chudy. Coś nie ogarnąłeś tematu. Proporcje to geny i tylko. Pozdrawiam serdecznie. P.s miło, że napisałeś, a ja Ci wytłumaczyłem...

      Usuń
    2. Jakie wytłumaczyłeś? Jakie geny? Koń by się uśmiał. Chudy to może być twarożek a człowiek jest szczupły albo otyły. Kiedyś Twoje wpisy chętnie się czytało, fajne stylówki, zdjęcia, super opisane tematy. Ale to było kiedyś. Teraz tylko jedne i te same zdjęcia i na siłę chęć przypomnienia światu o sobie. Wiem, wiem napiszesz, że takie czasy - zarazy ale to nie jest żadne wytłumaczenie. Życzę inspiracji żeby powrócił dawny Men 40plus. Krzysiek

      Usuń