niedziela, 24 maja 2020

Jakie kolory pasują mężczyźnie w stylizacji- wiosna, lato.

Na pewno wielu mężczyzn zadaje sobie to pytanie. Szybka odpowiedź jest taka- wszystkie! 
Z jednym małym ale.... kolorystyka powinna być lekko przytłumiona, czyli mniej jaskrawa. Choć czasem możemy pozwolić sobie, na jeden mocniejszy kolor w stylizacji. 




Większość panów woli stonowane kolory czarny, szary, granat, niebieski i dobrze, bo to odpowiednia baza, fundament naszych stylizacji. Nie ma mowy, żeby facet w czerwonym fraku, czy marynarce wyglądał mega elegancko- ja tego nie czuję.
Wiosna, lato to najlepszy czas na zabawę kolorami, motywami na naszych ubraniach, rzeczach. 





Zawsze powinniśmy kierować się zasadą, nic na siłę, ale z chęcią wypróbowania czegoś nowego, modnego. 
Dziwnie jest mieć na sobie różową koszulę i idąc rozglądać się z niepewnością, że wszyscy na nas patrzą. Jest jednak rozwiązanie, wrzuć na siebie kolorek inny niż zwykle, przejdź się raz, potem załóż ponownie, może i polubisz. 
Dziś świat się zmienił. Mężczyzna w koszuli w motyle, czy kwiaty to odważny, modny gość, który nie boi się krytyki innych, a wie co dobre dla niego. 



Modne kolory tego lata:

Musztardowy, czerwony, pomarańczowy, zielony, żółty, niebieski.
Myślę, że nasze pewniaki czarny, szary zostawmy na okres jesienno- zimowy. Pamiętając o tym, iż dobrze wygląda ten, kto odpowiednio dobiera kolorystykę. 

Najważniejsze:
Uważajmy z kolorami, w kwestii doboru co z czym, łatwo o mega pomyłkę. Zapytajmy kolegę Google lub kogoś, kto się na tym zna.
Najprościej i najpewniej jest, dorzucać do kolorów bazowych czarny, biały- jeden kolorek i mamy 100 procent pewności, że jest ok. 



Taką kolorową perełką dla mnie- jest łączenie czerwieni z czernią, wygląda to rewelacyjnie. 



Czego nie lubię?
Dla kolorów latem jestem na wielkie tak, jednak jeśli są dobrane z rozwagą i jakimś układem, sensem. Papugowo- czyli wiele kolorów wyrazistych w męskim looku, wygląda tragicznie. Oczywiście każdy niech się nosi jak lubi, tu jest sens i logika. Ja wyrażam tylko swoje skromne zdanie.
Podsumowując.
Chłopaki, ci młodsi i starsi- nie bójmy się kolorów bo wiosną i latem, świat kolorem stoi. Żadna wyrazista barwa nie pozbawi nas męskości, to pewne! 

Tak ode mnie:



Uwielbiam czerwony, dawniej byłem przeciwnikiem, więc jest we mnie ogromna zmiana, można... można. 

2 komentarze:

  1. Też lubię czerwony, pasuje brunetowi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. A co sądzisz o stylizacjach, w których dodaje się trampki? Wydaje mi się, że może być to bardzo fajny pomysł na stylizację w połączeniu z butami ze strony https://butymodne.pl/trampki-meskie-c251128.html Wydaje mi się, że trampki nigdy nie wychodzą z mody. Mam rację?

    OdpowiedzUsuń